03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-08-2025 -- Tom SEGERS & HEIDI CRAENHALS -- 584,8 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 24/08/2025 Piloot: TOM SEGERS Zweefvliegtuig: D-6397 Toestel type: TWIN ASTIR II Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z Logger file: 2025-08-24-NAV-98Z-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:44:47 Duurvlucht : 02:44:08 Vrije vlucht : 134.5 km Fasttrack : 62.2 kmh Hoogtewinst : 1446.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.234'N 5°22.061'E tijd: 13:09:43 UTC alti: -37 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.258'N 5°22.853'E = 87° 0.9 km van vertrek tijd: 13:10:22 UTC alti: 373 m Landingspunt pos.: 50°58.227'N 5°22.735'E = 91° 0.8 km van vertrek tijd: 15:54:30 UTC alti: -31 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 02:44:47 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°55.817'N 5°29.679'E @ 13:35:56 UTC, 1506 m punt 1: 51°11.337'N 5°13.422'E @ 14:07:22 UTC, 1285 m punt 2: 51°00.906'N 5°18.445'E @ 14:26:50 UTC, 1615 m punt 3: 50°50.865'N 5°12.117'E @ 14:38:22 UTC, 1240 m punt 4: 51°08.564'N 5°22.164'E @ 15:22:22 UTC, 1156 m Finish: 50°55.221'N 5°19.919'E @ 15:44:25 UTC, 764 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 34.5 km 327° @ 65.8 km/h been 2: 20.2 km 163° @ 62.3 km/h been 3: 20.0 km 202° @ 104.3 km/h been 4: 34.9 km 20° @ 47.5 km/h been 5: 24.9 km 186° @ 67.7 km/h Afgelegde afstand: 134.5 km Duur: 02:08:29 Gemiddelde snelheid: 62.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.1 km Starthoogte: 207.0 m Finishhoogte: 764.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -557 m Totale score afstand: 134.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°58.813'N 5°26.177'E = 77° 4.9 km van vertrek tijd: 13:29:32 UTC alti: 1502 m Finishpunt pos.: 51°04.299'N 5°22.840'E = 5° 11.3 km van vertrek tijd: 15:29:32 UTC alti: 1164 m Grootste afstand in 2 uur: 124.4 km Beste snelheid in 2 uur: 62.2 km/h Hoogteverlies: 338 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 417.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT AFRIT 50°54.950'N 5°19.420'E punt 1: GOOREIND DORP 51°21.433'N 4°32.650'E 73.4 km 312° punt 2: GELLIK BRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 91.7 km 125° punt 3: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 90.7 km 309° punt 4: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 81.9 km 129° punt 5: DESSEL KERK 51°14.530'N 5°06.870'E 44.8 km 322° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 35.4 km 149° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 373 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 22.9 km Been 1: 35.9 km Been 2: 22.9 km Totaal: 81.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 13:10:22 UTC einde: 15:54:30 UTC duur: 02:44:08 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 207 m @ 13:13:34 UTC hoog punt: 1653 m @ 14:26:18 UTC hoogtewinst: 1446 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:07:22 bearing 58.0° Tweede punt: 14:38:22 bearing 96.5° Totale hoek: 38.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3874
| |||||||||||||||||||||