CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-08-2025 -- Tom SEGERS & HEIDI CRAENHALS -- 584,8 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 24/08/2025
Piloot: TOM SEGERS
Zweefvliegtuig: D-6397
Toestel type: TWIN ASTIR II Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z
Logger file: 2025-08-24-NAV-98Z-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:44:47
Duurvlucht : 02:44:08
Vrije vlucht : 134.5 km
Fasttrack : 62.2 kmh
Hoogtewinst : 1446.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.234'N 5°22.061'E
tijd: 13:09:43 UTC
alti: -37 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.258'N 5°22.853'E = 87° 0.9 km van vertrek
tijd: 13:10:22 UTC
alti: 373 m
Landingspunt
pos.: 50°58.227'N 5°22.735'E = 91° 0.8 km van vertrek
tijd: 15:54:30 UTC
alti: -31 m
Afstand take-off tot landing: 0.8
Totale vluchtduur: 02:44:47
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°55.817'N 5°29.679'E @ 13:35:56 UTC, 1506 m
punt 1: 51°11.337'N 5°13.422'E @ 14:07:22 UTC, 1285 m
punt 2: 51°00.906'N 5°18.445'E @ 14:26:50 UTC, 1615 m
punt 3: 50°50.865'N 5°12.117'E @ 14:38:22 UTC, 1240 m
punt 4: 51°08.564'N 5°22.164'E @ 15:22:22 UTC, 1156 m
Finish: 50°55.221'N 5°19.919'E @ 15:44:25 UTC, 764 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 34.5 km 327° @ 65.8 km/h
been 2: 20.2 km 163° @ 62.3 km/h
been 3: 20.0 km 202° @ 104.3 km/h
been 4: 34.9 km 20° @ 47.5 km/h
been 5: 24.9 km 186° @ 67.7 km/h
Afgelegde afstand: 134.5 km
Duur: 02:08:29
Gemiddelde snelheid: 62.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.1 km
Starthoogte: 207.0 m
Finishhoogte: 764.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -557 m
Totale score afstand: 134.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°58.813'N 5°26.177'E = 77° 4.9 km van vertrek
tijd: 13:29:32 UTC
alti: 1502 m
Finishpunt
pos.: 51°04.299'N 5°22.840'E = 5° 11.3 km van vertrek
tijd: 15:29:32 UTC
alti: 1164 m
Grootste afstand in 2 uur: 124.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 62.2 km/h
Hoogteverlies: 338 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 417.9 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT AFRIT 50°54.950'N 5°19.420'E
punt 1: GOOREIND DORP 51°21.433'N 4°32.650'E 73.4 km 312°
punt 2: GELLIK BRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 91.7 km 125°
punt 3: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 90.7 km 309°
punt 4: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 81.9 km 129°
punt 5: DESSEL KERK 51°14.530'N 5°06.870'E 44.8 km 322°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 35.4 km 149°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 373 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 22.9 km
Been 1: 35.9 km
Been 2: 22.9 km
Totaal: 81.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:10:22 UTC
einde: 15:54:30 UTC
duur: 02:44:08
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 207 m @ 13:13:34 UTC
hoog punt: 1653 m @ 14:26:18 UTC
hoogtewinst: 1446 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 14:07:22 bearing 58.0°
Tweede punt: 14:38:22 bearing 96.5°
Totale hoek: 38.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3874
| |||||||||||||||||||||