CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-08-2025 -- Gert Denhaene -- 193,3 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 24/08/2025
Piloot: GERT DENHAENE
Zweefvliegtuig: D-2818
Toestel type: LS 3 Klasse: NKN
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: bn0
Logger file: 2025-08-24-NAV-BN0-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 00:48:13
Duurvlucht : 00:48:03
Hoogtewinst : 1034.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBBT Brasschaat BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°20.794'N 4°30.026'E
tijd: 10:49:40 UTC
alti: 362 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°20.927'N 4°29.985'E = 349° 0.3 km van vertrek
tijd: 10:49:50 UTC
alti: 385 m
Landingspunt
pos.: 51°20.303'N 4°30.232'E = 165° 0.9 km van vertrek
tijd: 11:37:53 UTC
alti: -64 m
Afstand take-off tot landing: 0.9
Totale vluchtduur: 00:48:13
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 177.5 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E
punt 1: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 53.1 km 109°
punt 2: ZUTENDAAL AERO 50°56.950'N 5°35.550'E 36.7 km 135°
finish: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E 87.7 km 300°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: BRASSCHAAT @ 10:55:00 UTC, 923 m
punt 1: KEIHEUVEL niet gerond
afbreekpunt: 51°21.814'N 4°36.112'E @ 11:11:24 UTC, 1297 m : 5.4 km 19.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 5.4 km
Duur van de proef: 00:16:24
Gemiddelde snelheid: 19.6 km/h
Start hoogte: 385 m
Hoogte passeren start: 923 m
Hoogte aan break-punt: 1297 m
Hoogteverlies over proef: -912 m
Totale score afstand: 5.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:49:50 UTC
einde: 11:37:53 UTC
duur: 00:48:03
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 385 m @ 10:49:50 UTC
hoog punt: 1419 m @ 11:08:51 UTC
hoogtewinst: 1034 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 314
| |||||||||||||||||||||