03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-08-2025 -- Timothy WERQUIN -- 1875,6 punten
![]() ![]()
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/08/2025 Piloot: TIMOTHY WERQUIN Zweefvliegtuig: D-3386 Toestel type: ASW-20 Klasse: Logger type: Flarm s/n: 2pr Logger file: 2025-08-10-FLA-2PR-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 06:04:11 Duurvlucht : 06:03:18 Vrije vlucht : 515.8 km Fasttrack : 99.8 kmh Driehoek : 381.3 km Hoogtewinst : 1429.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.876'N 4°58.254'E tijd: 10:05:58 UTC alti: -86 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.876'N 4°58.254'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 10:05:58 UTC alti: -86 m Landingspunt pos.: 51°23.902'N 4°58.440'E = 77° 0.2 km van vertrek tijd: 16:10:09 UTC alti: -74 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 06:04:11 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°23.626'N 4°57.098'E @ 10:07:03 UTC, 417 m punt 1: 51°54.807'N 5°29.121'E @ 11:12:23 UTC, 730 m punt 2: 51°45.348'N 7°17.824'E @ 12:37:27 UTC, 1491 m punt 3: 50°57.171'N 5°35.531'E @ 14:24:59 UTC, 1718 m punt 4: 51°20.091'N 4°45.164'E @ 15:08:51 UTC, 884 m punt 5: 51°05.597'N 5°23.564'E @ 15:44:41 UTC, 1541 m Finish: 51°24.539'N 4°55.692'E @ 16:06:01 UTC, 247 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 68.6 km 32° @ 63.0 km/h been 2: 126.1 km 97° @ 88.9 km/h been 3: 148.6 km 234° @ 82.9 km/h been 4: 72.5 km 306° @ 99.2 km/h been 5: 52.2 km 121° @ 87.4 km/h been 6: 47.8 km 318° @ 134.5 km/h Afgelegde afstand: 515.8 km Duur: 05:58:58 Gemiddelde snelheid: 86.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.2 km Starthoogte: 381.0 m Finishhoogte: 247.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 134 m Totale score afstand: 515.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°11.412'N 5°45.789'E = 112° 59.9 km van vertrek tijd: 14:03:59 UTC alti: 1446 m Finishpunt pos.: 51°23.190'N 4°55.784'E = 246° 3.1 km van vertrek tijd: 16:04:01 UTC alti: 393 m Grootste afstand in 2 uur: 199.6 km Beste snelheid in 2 uur: 99.8 km/h Hoogteverlies: 1053 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 506.0 km GELDIG vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E start: 10W07 51°22.870'N 4°54.250'E punt 1: 049HEL 51°03.378'N 5°22.953'E 49.2 km 137° punt 2: 4EDLB 51°46.750'N 7°17.120'E 154.9 km 58° punt 3: 078MEE 51°06.009'N 5°31.112'E 144.2 km 239° punt 4: 077MEG 51°29.240'N 4°44.200'E 69.5 km 309° punt 5: 068LMT 51°11.570'N 5°19.330'E 52.3 km 129° finish: 10W07 51°22.870'N 4°54.250'E 35.9 km 306° landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 381 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 124.0 km Been 1: 150.6 km Been 2: 106.8 km Totaal: 381.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:06:51 UTC einde: 16:10:09 UTC duur: 06:03:18 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 313 m @ 10:09:03 UTC hoog punt: 1742 m @ 14:24:51 UTC hoogtewinst: 1429 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:24:59 bearing 85.4° Tweede punt: 15:10:23 bearing 21.1° Totale hoek: -64.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 6163
| |||||||||||||||||||||