CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-08-2025 -- Theo STOCKMANS & PATRICK MOLLET -- 275,7 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 24/08/2025
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: D-6988
Toestel type: ASK 13 Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2025-08-24-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 00:48:59
Duurvlucht : 00:45:52
Hoogtewinst : 1089.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.770'N 4°57.119'E
tijd: 13:37:17 UTC
alti: -6 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°47.643'N 4°58.579'E = 47° 2.4 km van vertrek
tijd: 13:40:24 UTC
alti: 502 m
Landingspunt
pos.: 50°46.802'N 4°57.293'E = 74° 0.2 km van vertrek
tijd: 14:26:16 UTC
alti: -5 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 00:48:59
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 64.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RWY 06 50°46.633'N 4°57.283'E
punt 1: ALKEN 50°52.633'N 5°18.383'E 27.2 km 66°
punt 2: AVERNAS 50°42.400'N 5°04.083'E 25.3 km 222°
finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 11.5 km 317°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: RWY 06 @ 13:59:45 UTC, 946 m
punt 1: ALKEN niet gerond
afbreekpunt: 50°46.698'N 5°01.041'E @ 14:16:20 UTC, 762 m : 4.0 km 14.5 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 4.0 km
Duur van de proef: 00:16:35
Gemiddelde snelheid: 14.5 km/h
Start hoogte: 363 m
Hoogte passeren start: 946 m
Hoogte aan break-punt: 762 m
Hoogteverlies over proef: -399 m
Totale score afstand: 4.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:40:24 UTC
einde: 14:26:16 UTC
duur: 00:45:52
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 363 m @ 13:41:49 UTC
hoog punt: 1452 m @ 14:07:13 UTC
hoogtewinst: 1089 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 332
| |||||||||||||||||||||