10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef25-08-2024 -- Marcel GERITS -- 1145,7 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 25/08/2024 Piloot: MARCEL GERITS Zweefvliegtuig: D-KOBE Toestel type: DG 400 17M Klasse: 18-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 50n Logger file: 2024-08-25-NAV-50N-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:00:09 Duurvlucht : 04:54:05 Vrije vlucht : 312.2 km Fasttrack : 88.6 kmh Opgegeven proef: 149.8 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZW Zwartberg BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°01.028'N 5°31.669'E tijd: 09:22:36 UTC alti: 16 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.258'N 5°31.541'E = 186° 1.4 km van vertrek tijd: 09:28:40 UTC alti: 611 m Landingspunt pos.: 51°01.057'N 5°31.707'E = 39° 0.1 km van vertrek tijd: 14:22:45 UTC alti: 18 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 05:00:09 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 6.1 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.262'N 5°27.124'E @ 09:58:13 UTC, 617 m punt 1: 51°19.223'N 5°57.907'E @ 10:40:05 UTC, 762 m punt 2: 51°34.893'N 6°52.080'E @ 11:27:12 UTC, 1196 m punt 3: 51°47.919'N 7°16.794'E @ 11:52:21 UTC, 1236 m punt 4: 51°26.125'N 6°26.868'E @ 12:49:48 UTC, 865 m punt 5: 51°20.483'N 6°00.740'E @ 13:25:33 UTC, 1231 m Finish: 51°00.145'N 5°32.126'E @ 14:20:18 UTC, 247 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 52.9 km 42° @ 75.8 km/h been 2: 69.2 km 65° @ 88.1 km/h been 3: 37.3 km 49° @ 89.1 km/h been 4: 70.4 km 235° @ 73.5 km/h been 5: 32.1 km 251° @ 53.8 km/h been 6: 50.3 km 222° @ 55.2 km/h Afgelegde afstand: 312.2 km Duur: 04:22:05 Gemiddelde snelheid: 71.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.7 km Starthoogte: 495.0 m Finishhoogte: 247.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 248 m Totale score afstand: 312.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°59.607'N 5°30.545'E = 206° 2.9 km van vertrek tijd: 10:09:19 UTC alti: 1078 m Finishpunt pos.: 51°40.627'N 7°01.265'E = 54° 127.3 km van vertrek tijd: 12:09:21 UTC alti: 725 m Grootste afstand in 2 uur: 177.3 km Beste snelheid in 2 uur: 88.6 km/h Hoogteverlies: 353 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 536.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GENK 51°00.900'N 5°31.567'E punt 1: VENLO 51°21.833'N 6°12.900'E 61.9 km 51° punt 2: BORKENBERGE 51°46.719'N 7°17.120'E 87.4 km 58° punt 3: PORTA-WESTFALICA 52°13.330'N 8°51.770'E 119.0 km 65° punt 4: BORKENBERGE 51°46.719'N 7°17.120'E 119.0 km 246° punt 5: VENLO 51°21.833'N 6°12.900'E 87.4 km 238° finish: GENK 51°00.900'N 5°31.567'E 61.9 km 231° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GENK @ 10:10:39 UTC, 963 m punt 1: VENLO @ 10:51:33 UTC, 1013 m : 61.9 km 90.7 km/h punt 2: BORKENBERGE @ 11:49:06 UTC, 752 m : 87.4 km 91.1 km/h punt 3: PORTA-WESTFALICA niet gerond afbreekpunt: 51°47.919'N 7°16.794'E @ 11:52:21 UTC, 1236 m : 0.6 km 10.8 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 149.8 km Duur van de proef: 01:41:42 Gemiddelde snelheid: 88.4 km/h Start hoogte: 495 m Hoogte passeren start: 963 m Hoogte aan break-punt: 1236 m Hoogteverlies over proef: -741 m Totale score afstand: 149.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:28:40 UTC einde: 14:22:45 UTC duur: 04:54:05 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 495 m @ 09:49:34 UTC hoog punt: 1410 m @ 13:29:09 UTC hoogtewinst: 915 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 09:45:49 bearing 83.6° Tweede punt: 11:49:57 bearing 61.6° Totale hoek: -22.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3394
| |||||||||||||||||||||