CHARRON.beta: Hall of fame - B VV - B VVall - B OP - Charronde - Speed.Charron - Δ.Charron - Verste buitenlanding
BERICHT VAN DE JURY

04-03-2021 -- Aanpassing reglement voor OP: een gelukte OP krijgt vanaf nu 5 punten per kilometer. Een NIET gelukte OP krijgt slechts 4.5 punten per gevlogen kilometer.

16-04-2021 -- Gezien de recente onduidelijkheid betreffende de toegelaten vluchten heeft de charron jury vanuit fair-play oogpunt beslist om de vluchten tussen 1 Jan 2021 en 19 april 2021 niet op nemen in de challenge 2021. We herinneren er aan dat elke piloot verantwoordelijk blijft voor zijn eigen vlucht.

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

03-04-2021 -- Dries VAN GESTEL -- 1011,2 punten

Database gegevens:

Datum: 03-04-2021 Type proef: VV
Toestel: LS 6 Immatriculatie: D8505
Handicapfactor: 111 Klasse: Open/Ren
Piloot: Dries VAN GESTEL Club: KAC
Afstand: 280.6 km Score: 1011,2 pt
Vertrekpunt: EBWE Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
#vliegenalseenboma met daadkrachtbeperking. De week ervoor toch nog even vlucht het instrumentenpaneel onder handen genomen: volledig opschuren, wat extra glasvezelmatten, herspuiten, electriciteit wat aanpassen, bluetooth module... In de eerste plaats was het dus vooral een invliegdag, werkt alles nog zoals het moet. Daar liep het direct al mis. Na de start bleef de LX om een of andere reden hangen (geen kaart, bevrozen schermen). Na meermaals herstarten was het euvel na enig tijd weg. De mentale herstart kwam er echter niet. In zekere mate ook door de twijfel van hoe nu juist de grens restrictie te interpreteren. Initieel binnen de grens gebleven en het ronddobberen was daarmee begonnen. Gevolg track niet optimaal voor de beperkte kilometers. Na enkel uren op de radio gehoord te hebben dat er toch wel wat volk in NL hing, niet aan de verleiding kunnen weerstaan en toch ook maar (wel binnen glijratio van EBWE). Voor in te vliegen was het weer perfect, volgende keer poging tot serieuser proef.

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

TXDR 7000 in NL. Gilze RMZ uitgeluisterd.

Blog/fotos: https://photos.app.goo.gl/LYBiyAh8UuYkCZW2A
Igc-file: 2021-04-03-LXV-2P3-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Soaringlab:Proef openen in Soaringlab
Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 03-04-2021
Weerkaart: Weerkaart van 03-04-2021



IGC File gegevens:

Kan bestand niet openen