CHARRON.beta: Hall of fame - B VV - B VVall - B OP - Charronde - Speed.Charron - Δ.Charron - Verste buitenlanding
BERICHT VAN DE JURY

04-03-2021 -- Aanpassing reglement voor OP: een gelukte OP krijgt vanaf nu 5 punten per kilometer. Een NIET gelukte OP krijgt slechts 4.5 punten per gevlogen kilometer.

16-04-2021 -- Gezien de recente onduidelijkheid betreffende de toegelaten vluchten heeft de charron jury vanuit fair-play oogpunt beslist om de vluchten tussen 1 Jan 2021 en 19 april 2021 niet op nemen in de challenge 2021. We herinneren er aan dat elke piloot verantwoordelijk blijft voor zijn eigen vlucht.

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

15-08-2021 -- Benjamin HEYLEN -- 166,6 punten

Database gegevens:

Datum: 15-08-2021 Type proef: VV
Toestel: Ventus/bT/cM/cT 17,6m Immatriculatie: PH-1500
Handicapfactor: 115 Klasse: Open/Ren
Piloot: Benjamin HEYLEN Club: ALB
Afstand: 47.9 km Score: 166,6 pt
Vertrekpunt: EBZH Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
Onder het moto "elk punt telt" zullen we ook dit maar uploaden zeker?! Het werd hoog tijd dat ik de Ventus nog eens kon vliegen dus heb op deze zonnige dag toch maar gebruik gemaakt van de beschikbare tijd. Wat is dat toch dit jaar in Belgiƫ?! De bedoeling was even lokaal te vliegen, vooral om even alle systemen te testen na de inbouw van de canopyflash. Die doet trouwens goed z'n werk zo bleek! aeroflash.de

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

geen gecontroleerd luchtruim gebruikt para meeuwen niet actief

Blog/fotos:
Igc-file: 2021-08-15-LXV-6FZ-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Soaringlab:Proef openen in Soaringlab
Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 15-08-2021
Weerkaart: Weerkaart van 15-08-2021



IGC File gegevens:

Kan bestand niet openen