CHARRON.beta: Hall of fame - B VV - B VVall - B OP - Charronde - Speed.Charron - Δ.Charron - Verste buitenlanding
BERICHT VAN DE JURY

04-03-2021 -- Aanpassing reglement voor OP: een gelukte OP krijgt vanaf nu 5 punten per kilometer. Een NIET gelukte OP krijgt slechts 4.5 punten per gevlogen kilometer.

16-04-2021 -- Gezien de recente onduidelijkheid betreffende de toegelaten vluchten heeft de charron jury vanuit fair-play oogpunt beslist om de vluchten tussen 1 Jan 2021 en 19 april 2021 niet op nemen in de challenge 2021. We herinneren er aan dat elke piloot verantwoordelijk blijft voor zijn eigen vlucht.

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

21-08-2021 -- Bert VAN EYKEN -- 970,1 punten

Database gegevens:

Datum: 21-08-2021 Type proef: VV
Toestel: Ventus/bT/cM/cT 17,6m Immatriculatie: OO-ZTO
Handicapfactor: 115 Klasse: Motor
Piloot: Bert VAN EYKEN Club: DAC
Afstand: 278.9 km Score: 970,1 pt
Vertrekpunt: EBDT Wedstrijd: NEE
Motorzwever: JA Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
Er viel dan toch iets te rapen in de prefrontale warme sector. Na de motorbatterij in de Falke geïnstalleerd te hebben (en de kapotte van de Falke in de Ventus, goed voor 1 of 2x motor?) opgestegen en naar de wolken gevlogen. Hoe meer de dag vorderde hoe meer gaten en omwegen door de hoge bewolking, de eerste thuisbrengbel dreef recht in R-42 waar ik ze zag schieten en ik de bel letterlijk moest laten schieten. Er zat nog een 2de die me op een straight met wat reserve in bracht.

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Dutch Mil, XPDR, 2 pogingen EHEH Arr zonder antwoord? TMZ Niederrhein 6101

Blog/fotos:
Igc-file: 2021-08-21-LXV-2OX-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Soaringlab:Proef openen in Soaringlab
Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 21-08-2021
Weerkaart: Weerkaart van 21-08-2021



IGC File gegevens:

Kan bestand niet openen