22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-07-2023 -- Marcel GERITS -- 1977,5 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 09/07/2023 Piloot: GERITS MARCEL Zweefvliegtuig: D-KOBE Toestel type: DG400/17M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: pxh Logger file: 2023-07-09-LXV-PXH-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 500 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:43:51 Duurvlucht : 06:23:44 Vrije vlucht : 494.4 km Fasttrack : 102.2 kmh Opgegeven proef: 479.0 km Driehoek : 106.6 km Hoogtewinst : 2442.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LOIR Reutte BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 47°28.138'N 10°41.268'E tijd: 10:08:37 UTC alti: 756 m Ontkoppelpunt pos.: 47°28.436'N 10°41.766'E = 48° 0.8 km van vertrek tijd: 10:09:08 UTC alti: 1053 m Landingspunt pos.: 47°28.233'N 10°41.409'E = 45° 0.2 km van vertrek tijd: 17:52:28 UTC alti: 761 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 07:43:51 Motorgebruik aantal keren: 3 totale motortijd: 33.5 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 47°28.262'N 10°42.282'E @ 10:09:35 UTC, 1054 m punt 1: 47°09.284'N 10°07.558'E @ 11:05:57 UTC, 2773 m punt 2: 47°01.566'N 11°15.019'E @ 12:10:32 UTC, 3264 m punt 3: 47°20.004'N 13°36.677'E @ 14:00:08 UTC, 2700 m punt 4: 47°07.752'N 13°42.085'E @ 14:23:23 UTC, 2797 m punt 5: 47°14.595'N 12°21.728'E @ 15:59:06 UTC, 2289 m Finish: 47°07.718'N 11°48.781'E @ 16:32:52 UTC, 1889 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 56.1 km 231° @ 59.8 km/h been 2: 86.6 km 99° @ 80.4 km/h been 3: 182.2 km 78° @ 99.7 km/h been 4: 23.7 km 163° @ 61.2 km/h been 5: 102.3 km 278° @ 64.1 km/h been 6: 43.5 km 253° @ 77.3 km/h Afgelegde afstand: 494.4 km Duur: 06:23:17 Gemiddelde snelheid: 77.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 93.1 km Starthoogte: 1040.0 m Finishhoogte: 1889.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -849 m Totale score afstand: 494.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 47°03.570'N 11°05.582'E = 146° 54.9 km van vertrek tijd: 12:04:16 UTC alti: 3395 m Finishpunt pos.: 47°14.752'N 13°36.028'E = 95° 221.4 km van vertrek tijd: 14:04:16 UTC alti: 2437 m Grootste afstand in 2 uur: 204.5 km Beste snelheid in 2 uur: 102.2 km/h Hoogteverlies: 958 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 601.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: REUTTE ZUID 47°26.983'N 10°35.850'E punt 1: WASENSPITZ 47°09.417'N 10°08.067'E 47.8 km 227° punt 2: MORGENKOGEL 2607 47°05.600'N 11°33.133'E 107.8 km 93° punt 3: SCHOBER 47°19.833'N 13°36.033'E 157.4 km 80° punt 4: MAUTERNDORF 47°07.929'N 13°41.771'E 23.2 km 162° punt 5: VENETBERG 47°09.017'N 10°39.900'E 229.9 km 272° finish: REUTTE 47°28.217'N 10°41.533'E 35.6 km 3° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: REUTTE ZUID @ 10:29:40 UTC, 1837 m punt 1: WASENSPITZ @ 11:08:03 UTC, 3052 m : 47.8 km 74.7 km/h punt 2: MORGENKOGEL 2607 @ 12:26:32 UTC, 3165 m : 107.8 km 82.4 km/h punt 3: SCHOBER @ 14:00:02 UTC, 2687 m : 157.4 km 101.0 km/h punt 4: MAUTERNDORF @ 14:23:34 UTC, 2774 m : 23.2 km 59.2 km/h punt 5: VENETBERG niet gerond afbreekpunt: 47°07.718'N 11°48.781'E @ 16:32:52 UTC, 1889 m : 142.8 km 66.3 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 479.0 km Duur van de proef: 06:03:12 Gemiddelde snelheid: 79.1 km/h Start hoogte: 1040 m Hoogte passeren start: 1837 m Hoogte aan break-punt: 1889 m Hoogteverlies over proef: -849 m Totale score afstand: 479.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 29.9 km Been 1: 46.9 km Been 2: 29.9 km Totaal: 106.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:09:08 UTC einde: 16:32:52 UTC duur: 06:23:44 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1040 m @ 10:09:25 UTC hoog punt: 3482 m @ 11:24:49 UTC hoogtewinst: 2442 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 13606
| |||||||||||||||||||||