CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-07-2023 -- Marcel GERITS -- 1977,5 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 09/07/2023
Piloot: GERITS MARCEL
Zweefvliegtuig: D-KOBE
Toestel type: DG400/17M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: pxh
Logger file: 2023-07-09-LXV-PXH-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 500
SAMENVATTING
Vluchttijd : 07:43:51
Duurvlucht : 06:23:44
Vrije vlucht : 494.4 km
Fasttrack : 102.2 kmh
Opgegeven proef: 479.0 km
Driehoek : 106.6 km
Hoogtewinst : 2442.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LOIR Reutte BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 47°28.138'N 10°41.268'E
tijd: 10:08:37 UTC
alti: 756 m
Ontkoppelpunt
pos.: 47°28.436'N 10°41.766'E = 48° 0.8 km van vertrek
tijd: 10:09:08 UTC
alti: 1053 m
Landingspunt
pos.: 47°28.233'N 10°41.409'E = 45° 0.2 km van vertrek
tijd: 17:52:28 UTC
alti: 761 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 07:43:51
Motorgebruik
aantal keren: 3
totale motortijd: 33.5 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 47°28.262'N 10°42.282'E @ 10:09:35 UTC, 1054 m
punt 1: 47°09.284'N 10°07.558'E @ 11:05:57 UTC, 2773 m
punt 2: 47°01.566'N 11°15.019'E @ 12:10:32 UTC, 3264 m
punt 3: 47°20.004'N 13°36.677'E @ 14:00:08 UTC, 2700 m
punt 4: 47°07.752'N 13°42.085'E @ 14:23:23 UTC, 2797 m
punt 5: 47°14.595'N 12°21.728'E @ 15:59:06 UTC, 2289 m
Finish: 47°07.718'N 11°48.781'E @ 16:32:52 UTC, 1889 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 56.1 km 231° @ 59.8 km/h
been 2: 86.6 km 99° @ 80.4 km/h
been 3: 182.2 km 78° @ 99.7 km/h
been 4: 23.7 km 163° @ 61.2 km/h
been 5: 102.3 km 278° @ 64.1 km/h
been 6: 43.5 km 253° @ 77.3 km/h
Afgelegde afstand: 494.4 km
Duur: 06:23:17
Gemiddelde snelheid: 77.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 93.1 km
Starthoogte: 1040.0 m
Finishhoogte: 1889.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -849 m
Totale score afstand: 494.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 47°03.570'N 11°05.582'E = 146° 54.9 km van vertrek
tijd: 12:04:16 UTC
alti: 3395 m
Finishpunt
pos.: 47°14.752'N 13°36.028'E = 95° 221.4 km van vertrek
tijd: 14:04:16 UTC
alti: 2437 m
Grootste afstand in 2 uur: 204.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 102.2 km/h
Hoogteverlies: 958 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 601.8 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: REUTTE ZUID 47°26.983'N 10°35.850'E
punt 1: WASENSPITZ 47°09.417'N 10°08.067'E 47.8 km 227°
punt 2: MORGENKOGEL 2607 47°05.600'N 11°33.133'E 107.8 km 93°
punt 3: SCHOBER 47°19.833'N 13°36.033'E 157.4 km 80°
punt 4: MAUTERNDORF 47°07.929'N 13°41.771'E 23.2 km 162°
punt 5: VENETBERG 47°09.017'N 10°39.900'E 229.9 km 272°
finish: REUTTE 47°28.217'N 10°41.533'E 35.6 km 3°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: REUTTE ZUID @ 10:29:40 UTC, 1837 m
punt 1: WASENSPITZ @ 11:08:03 UTC, 3052 m : 47.8 km 74.7 km/h
punt 2: MORGENKOGEL 2607 @ 12:26:32 UTC, 3165 m : 107.8 km 82.4 km/h
punt 3: SCHOBER @ 14:00:02 UTC, 2687 m : 157.4 km 101.0 km/h
punt 4: MAUTERNDORF @ 14:23:34 UTC, 2774 m : 23.2 km 59.2 km/h
punt 5: VENETBERG niet gerond
afbreekpunt: 47°07.718'N 11°48.781'E @ 16:32:52 UTC, 1889 m : 142.8 km 66.3 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 479.0 km
Duur van de proef: 06:03:12
Gemiddelde snelheid: 79.1 km/h
Start hoogte: 1040 m
Hoogte passeren start: 1837 m
Hoogte aan break-punt: 1889 m
Hoogteverlies over proef: -849 m
Totale score afstand: 479.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 29.9 km
Been 1: 46.9 km
Been 2: 29.9 km
Totaal: 106.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:09:08 UTC
einde: 16:32:52 UTC
duur: 06:23:44
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 1040 m @ 10:09:25 UTC
hoog punt: 3482 m @ 11:24:49 UTC
hoogtewinst: 2442 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 13606
| |||||||||||||||||||||