CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-07-2023 -- Mark VANAUTGAERDEN -- 196,9 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 18/07/2023
Piloot: MARK VANAUTGAERDEN
Zweefvliegtuig: D-0192
Toestel type: G 102 ASTIR Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: r0l
Logger file: 2023-07-18-FLA-R0L-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:07:14
Duurvlucht : 02:04:29
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°17.689'N 3°14.604'E
tijd: 11:27:10 UTC
alti: 50 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°17.689'N 3°14.604'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 11:27:10 UTC
alti: 50 m
Landingspunt
pos.: 48°17.654'N 3°14.584'E = 201° 0.1 km van vertrek
tijd: 13:34:24 UTC
alti: 60 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 02:07:14
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 87.0 km GELDIG
vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 48°19.044'N 3°05.526'E
punt 1: 48°22.227'N 3°14.933'E 13.0 km 63°
punt 2: 48°11.755'N 3°10.064'E 20.3 km 197°
punt 3: 48°17.367'N 3°03.571'E 13.1 km 322°
punt 4: 48°17.367'N 3°22.237'E 23.1 km 90°
finish: 48°19.797'N 3°08.607'E 17.4 km 285°
landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 666 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:29:55 UTC
einde: 13:34:24 UTC
duur: 02:04:29
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 447 m @ 11:56:36 UTC
hoog punt: 1343 m @ 12:31:52 UTC
hoogtewinst: 896 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 854
| |||||||||||||||||||||