22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-07-2023 -- Marcel GERITS & NARINX PETER -- 1386,0 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 20/07/2023 Piloot: MARCEL GERITS Zweefvliegtuig: F-C0LI Toestel type: DG1000/20M Klasse: DOUBLESEATER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 50n Logger file: 2023-07-20-NAV-50N-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:50:57 Duurvlucht : 04:45:17 Vrije vlucht : 324.2 km Fasttrack : 92.4 kmh Opgegeven proef: 307.7 km Driehoek : 213.9 km Hoogtewinst : 1193.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°17.359'N 3°14.986'E tijd: 09:53:33 UTC alti: 42 m Ontkoppelpunt pos.: 48°19.689'N 3°14.359'E = 350° 4.4 km van vertrek tijd: 09:59:13 UTC alti: 697 m Landingspunt pos.: 48°17.453'N 3°14.838'E = 314° 0.3 km van vertrek tijd: 14:44:30 UTC alti: 65 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 04:50:57 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°18.877'N 3°15.737'E @ 10:08:43 UTC, 1080 m punt 1: 48°21.121'N 2°24.837'E @ 11:05:45 UTC, 1185 m punt 2: 48°16.887'N 3°05.763'E @ 11:36:46 UTC, 961 m punt 3: 47°58.468'N 3°46.682'E @ 12:22:05 UTC, 1511 m punt 4: 48°19.579'N 4°01.058'E @ 12:50:18 UTC, 1646 m punt 5: 47°59.379'N 3°23.344'E @ 13:37:57 UTC, 1520 m Finish: 48°22.318'N 3°09.462'E @ 14:13:09 UTC, 1396 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 63.0 km 274° @ 66.3 km/h been 2: 51.2 km 99° @ 99.0 km/h been 3: 61.2 km 124° @ 81.0 km/h been 4: 43.0 km 24° @ 91.4 km/h been 5: 59.9 km 231° @ 75.4 km/h been 6: 45.9 km 338° @ 78.2 km/h Afgelegde afstand: 324.2 km Duur: 04:04:26 Gemiddelde snelheid: 79.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 11.4 km Starthoogte: 660.0 m Finishhoogte: 1396.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -736 m Totale score afstand: 324.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°18.183'N 2°34.691'E = 272° 49.9 km van vertrek tijd: 10:57:50 UTC alti: 1339 m Finishpunt pos.: 48°13.410'N 3°51.739'E = 99° 46.1 km van vertrek tijd: 12:57:52 UTC alti: 1330 m Grootste afstand in 2 uur: 184.9 km Beste snelheid in 2 uur: 92.4 km/h Hoogteverlies: 9 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 307.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: PONT SUR YONNE 48°17.367'N 3°14.933'E punt 1: BUNO BONNEVAUX 48°21.017'N 2°25.467'E 61.5 km 277° punt 2: MORET EPISY 48°20.517'N 2°47.967'E 27.8 km 92° punt 3: SAINT FLORENTIN CHEU 47°58.883'N 3°46.617'E 83.0 km 119° punt 4: TROYES BARBEREY 48°19.300'N 4°01.000'E 41.8 km 25° punt 5: JOIGNY 47°59.667'N 3°23.450'E 59.1 km 232° finish: PONT SUR YONNE 48°17.367'N 3°14.933'E 34.5 km 342° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: PONT SUR YONNE @ 10:10:25 UTC, 943 m punt 1: BUNO BONNEVAUX @ 11:05:40 UTC, 1183 m : 61.5 km 66.8 km/h punt 2: MORET EPISY @ 11:24:08 UTC, 1175 m : 27.8 km 90.4 km/h punt 3: SAINT FLORENTIN CHEU @ 12:22:08 UTC, 1509 m : 83.0 km 85.9 km/h punt 4: TROYES BARBEREY @ 12:50:13 UTC, 1635 m : 41.8 km 89.4 km/h punt 5: JOIGNY @ 13:37:57 UTC, 1520 m : 59.1 km 74.3 km/h finish: PONT SUR YONNE @ 13:58:07 UTC, 898 m : 34.5 km 102.5 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 307.7 km Duur van de proef: 03:47:42 Gemiddelde snelheid: 81.1 km/h Start hoogte: 660 m Hoogte passeren start: 943 m Hoogte passeren finish: 898 m Hoogteverlies over proef: -238 m Totale score afstand: 307.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 93.2 km Been 1: 59.9 km Been 2: 60.8 km Totaal: 213.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:59:13 UTC einde: 14:44:30 UTC duur: 04:45:17 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 660 m @ 09:59:40 UTC hoog punt: 1853 m @ 12:48:00 UTC hoogtewinst: 1193 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6544
| |||||||||||||||||||||