CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-08-2023 -- Lex SCHOUTENDE -- 228,2 punten
303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 20/08/2023
Piloot: LEX SCHOUTENDE
Zweefvliegtuig: OO-ZVZ
Toestel type: G102 ASTIR CS Klasse: NKN
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: d6u
Logger file: 2023-08-20-NAV-D6U-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 328
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:30:13
Duurvlucht : 02:29:35
Hoogtewinst : 1061.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.226'N 5°22.056'E
tijd: 12:30:16 UTC
alti: -36 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.265'N 5°22.867'E = 86° 0.9 km van vertrek
tijd: 12:30:54 UTC
alti: 409 m
Landingspunt
pos.: 50°58.235'N 5°22.621'E = 89° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:00:29 UTC
alti: -30 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 02:30:13
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 66.9 km NIET GELDIG
Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent
Te kort been: start punt gecorrigeerd
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: HASSELT / KIEWIT 50°58.201'N 5°22.499'E
start: 50°55.363'N 5°23.040'E
punt 1: 51°01.444'N 5°23.273'E 11.3 km 1°
punt 2: 50°55.301'N 5°24.177'E 11.4 km 175°
punt 3: 51°01.500'N 5°21.554'E 11.9 km 345°
punt 4: 50°55.832'N 5°20.301'E 10.6 km 188°
punt 5: 51°01.468'N 5°22.287'E 10.7 km 12°
finish: 50°55.548'N 5°21.548'E 11.0 km 184°
landing: 50°58.643'N 5°22.507'E
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:30:54 UTC
einde: 15:00:29 UTC
duur: 02:29:35
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 299 m @ 12:33:37 UTC
hoog punt: 1360 m @ 14:02:03 UTC
hoogtewinst: 1061 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 759
| |||||||||||||||||||||