CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-08-2023 -- Niel DEIJGERS -- 1303,0 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 26/08/2023
Piloot: NIEL DEIJGERS
Zweefvliegtuig: OO-ZNB
Toestel type: STD LIBELLE Klasse: CLUB
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2cq
Logger file: 2023-08-26-LXV-2CQ-01.IGC
Motor detectie: ENL + MOP
MOP sensor:
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:38:49
Duurvlucht : 04:38:03
Vrije vlucht : 322.5 km
Fasttrack : 90.7 kmh
Driehoek : 107.7 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBDT Diest BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.338'N 5°04.011'E
tijd: 10:58:46 UTC
alti: 33 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.073'N 5°03.389'E = 236° 0.9 km van vertrek
tijd: 10:59:32 UTC
alti: 490 m
Landingspunt
pos.: 51°00.338'N 5°04.075'E = 90° 0.1 km van vertrek
tijd: 15:37:35 UTC
alti: 36 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 04:38:49
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°59.326'N 5°07.925'E @ 11:21:13 UTC, 1000 m
punt 1: 50°34.460'N 4°46.444'E @ 12:03:35 UTC, 790 m
punt 2: 51°12.923'N 5°36.234'E @ 12:52:13 UTC, 1140 m
punt 3: 50°59.863'N 5°05.635'E @ 13:28:32 UTC, 499 m
punt 4: 51°15.916'N 5°24.973'E @ 13:58:38 UTC, 1309 m
punt 5: 50°47.913'N 4°54.289'E @ 15:06:08 UTC, 738 m
Finish: 51°03.766'N 5°09.158'E @ 15:29:02 UTC, 901 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 52.6 km 209° @ 74.4 km/h
been 2: 92.2 km 39° @ 113.7 km/h
been 3: 43.2 km 236° @ 71.3 km/h
been 4: 37.3 km 37° @ 74.4 km/h
been 5: 63.1 km 215° @ 56.1 km/h
been 6: 34.2 km 30° @ 89.5 km/h
Afgelegde afstand: 322.5 km
Duur: 04:07:49
Gemiddelde snelheid: 78.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 8.8 km
Starthoogte: 410.0 m
Finishhoogte: 901.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -491 m
Totale score afstand: 322.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°59.250'N 5°07.745'E = 115° 4.8 km van vertrek
tijd: 11:21:03 UTC
alti: 974 m
Finishpunt
pos.: 50°58.729'N 5°14.631'E = 103° 12.8 km van vertrek
tijd: 13:21:03 UTC
alti: 789 m
Grootste afstand in 2 uur: 181.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 90.7 km/h
Hoogteverlies: 185 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 755.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: MüNSINGEN-EISBERG 48°24.550'N 9°26.517'E
punt 1: REGENSBURG-OBERHUB 49°08.514'N 12°04.902'E 210.4 km 66°
punt 2: DONAUESCHINGEN-VILLINGEN 47°58.400'N 8°31.333'E 293.1 km 245°
punt 3: BLAUBEUREN 48°25.190'N 9°47.930'E 107.1 km 62°
punt 4: KLIPPENECK 48°06.500'N 8°45.800'E 84.3 km 246°
finish: MüNSINGEN-EISBERG 48°24.550'N 9°26.517'E 60.5 km 56°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 490 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 46.8 km
Been 1: 30.2 km
Been 2: 30.8 km
Totaal: 107.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:59:32 UTC
einde: 15:37:35 UTC
duur: 04:38:03
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 410 m @ 11:04:53 UTC
hoog punt: 1397 m @ 13:55:01 UTC
hoogtewinst: 987 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:03:34 bearing 150.6°
Tweede punt: 13:58:01 bearing 57.5°
Totale hoek: -93.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8450
| |||||||||||||||||||||