CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-04-2023 -- Dirk ROGGEMAN -- 1051,4 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 26/04/2023
Piloot: D ROGGEMAN
Zweefvliegtuig: D-KIIR
Toestel type: ASH 26E Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 74w
Logger file: 2023-04-26-LXV-74W-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:01:00
Duurvlucht : 03:57:05
Vrije vlucht : 312.8 km
Fasttrack : 86.0 kmh
Driehoek : 170.2 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°45.430'N 3°51.922'E
tijd: 10:59:57 UTC
alti: -28 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°45.224'N 3°50.404'E = 258° 1.8 km van vertrek
tijd: 11:03:52 UTC
alti: 812 m
Landingspunt
pos.: 50°45.394'N 3°51.890'E = 209° 0.1 km van vertrek
tijd: 15:00:57 UTC
alti: -21 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 04:01:00
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 3.9 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°45.093'N 3°50.657'E @ 11:05:15 UTC, 971 m
punt 1: 50°46.473'N 2°58.551'E @ 11:47:23 UTC, 1206 m
punt 2: 51°08.116'N 3°28.079'E @ 12:27:27 UTC, 1163 m
punt 3: 50°52.054'N 2°57.956'E @ 12:58:57 UTC, 1357 m
punt 4: 50°36.783'N 3°36.207'E @ 13:40:51 UTC, 1303 m
punt 5: 50°50.788'N 3°07.060'E @ 14:13:51 UTC, 1340 m
Finish: 50°45.633'N 3°54.223'E @ 14:54:11 UTC, 393 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 61.3 km 273° @ 87.3 km/h
been 2: 53.0 km 40° @ 79.3 km/h
been 3: 46.1 km 230° @ 87.9 km/h
been 4: 53.2 km 122° @ 76.1 km/h
been 5: 43.0 km 307° @ 78.2 km/h
been 6: 56.2 km 100° @ 83.6 km/h
Afgelegde afstand: 312.8 km
Duur: 03:48:56
Gemiddelde snelheid: 82.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.7 km
Starthoogte: 812.0 m
Finishhoogte: 393.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 419 m
Totale score afstand: 312.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°45.000'N 3°50.401'E = 246° 2.0 km van vertrek
tijd: 11:04:48 UTC
alti: 930 m
Finishpunt
pos.: 50°48.803'N 3°06.082'E = 277° 54.2 km van vertrek
tijd: 13:04:49 UTC
alti: 1073 m
Grootste afstand in 2 uur: 172.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 86.0 km/h
Hoogteverlies: -143 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 404.3 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 10LEU 50°36.320'N 3°36.980'E
punt 1: 40RET 49°30.210'N 4°22.050'E 133.8 km 156°
punt 2: 40POZ 50°04.867'N 2°43.050'E 135.1 km 299°
punt 3: 10BER 50°28.950'N 3°37.333'E 78.4 km 55°
punt 4: 1AMOU 50°44.367'N 3°29.200'E 30.2 km 342°
finish: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E 26.8 km 87°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 812 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 65.2 km
Been 1: 52.7 km
Been 2: 52.2 km
Totaal: 170.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:03:52 UTC
einde: 15:00:57 UTC
duur: 03:57:05
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 812 m @ 11:03:52 UTC
hoog punt: 1384 m @ 13:12:23 UTC
hoogtewinst: 572 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:26:45 bearing 290.6°
Tweede punt: 13:40:47 bearing 243.0°
Totale hoek: -47.6°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4568
| |||||||||||||||||||||