CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef23-10-2022 -- Joris GERNAEY & JAKUB HLAVACEK -- 776,3 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 23/10/2022
Piloot: JORIS GERNAEY
Zweefvliegtuig: PH-1615
Toestel type: NIMBUS 4DT Klasse: OPEN
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ae5
Logger file: 2022-10-23-LXV-AE5-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:16:36
Duurvlucht : 05:01:03
Vrije vlucht : 238.7 km
Fasttrack : 64.0 kmh
Hoogtewinst : 2062.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LKKR Krnov BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 50°04.369'N 17°42.041'E
tijd: 07:33:07 UTC
alti: 306 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°06.128'N 17°15.288'E = 276° 32.0 km van vertrek
tijd: 07:48:40 UTC
alti: 2042 m
Landingspunt
pos.: 50°04.498'N 17°41.624'E = 296° 0.6 km van vertrek
tijd: 12:49:43 UTC
alti: 313 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 05:16:36
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°05.210'N 17°15.940'E @ 07:56:10 UTC, 1936 m
punt 1: 50°20.211'N 17°02.194'E @ 08:32:48 UTC, 2165 m
punt 2: 50°08.077'N 17°13.280'E @ 08:52:27 UTC, 2115 m
punt 3: 50°19.681'N 17°00.854'E @ 09:30:21 UTC, 1969 m
punt 4: 50°03.376'N 17°16.279'E @ 10:23:01 UTC, 3129 m
punt 5: 50°24.994'N 16°55.487'E @ 11:42:23 UTC, 2629 m
Finish: 50°06.685'N 17°48.730'E @ 12:37:27 UTC, 2399 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 32.3 km 330° @ 52.8 km/h
been 2: 26.1 km 150° @ 79.6 km/h
been 3: 26.1 km 326° @ 41.3 km/h
been 4: 35.4 km 149° @ 40.3 km/h
been 5: 47.1 km 329° @ 35.6 km/h
been 6: 71.8 km 118° @ 78.2 km/h
Afgelegde afstand: 238.7 km
Duur: 04:41:17
Gemiddelde snelheid: 50.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 31.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 9.1 km
Starthoogte: 1937.0 m
Finishhoogte: 2399.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -462 m
Totale score afstand: 238.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°03.368'N 17°15.871'E = 267° 31.3 km van vertrek
tijd: 10:54:15 UTC
alti: 3380 m
Finishpunt
pos.: 50°04.498'N 17°41.624'E = 296° 0.6 km van vertrek
tijd: 12:49:43 UTC
alti: 313 m
Grootste afstand in 2 uur: 128.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 64.0 km/h
Hoogteverlies: 3067 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 716.8 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: BELA POD PRADEDEM FL235 50°09.617'N 17°11.867'E
punt 1: WITOSZOW FL225 50°49.383'N 16°24.550'E 92.6 km 323°
punt 2: LESKOVECNMOR FL195 49°54.683'N 17°32.867'E 129.8 km 141°
punt 3: WITOSZOW FL225 50°49.383'N 16°24.550'E 129.8 km 322°
punt 4: LESKOVECNMOR FL195 49°54.683'N 17°32.867'E 129.8 km 141°
punt 5: WITOSZOW FL225 50°49.383'N 16°24.550'E 129.8 km 322°
finish: KARLOVA STUDANKA FL235 50°04.233'N 17°18.250'E 105.1 km 143°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: BELA POD PRADEDEM FL235 @ 11:22:49 UTC, 3445 m
punt 1: WITOSZOW FL225 niet gerond
afbreekpunt: 50°25.005'N 16°55.505'E @ 11:42:22 UTC, 2631 m : 34.5 km 105.7 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 34.5 km
Duur van de proef: 00:19:33
Gemiddelde snelheid: 105.7 km/h
Start hoogte: 1770 m
Hoogte passeren start: 3445 m
Hoogte aan break-punt: 2631 m
Hoogteverlies over proef: -861 m
Totale score afstand: 34.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 07:48:40 UTC
einde: 12:49:43 UTC
duur: 05:01:03
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 1770 m @ 08:13:40 UTC
hoog punt: 3832 m @ 11:18:46 UTC
hoogtewinst: 2062 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 2008
| |||||||||||||||||||||