CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-04-2023 -- Lex SCHOUTENDE -- 289,5 punten
306 Te kort been: start punt gecorrigeerd
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 30/04/2023
Piloot: LEX.SCHOUTENDE
Zweefvliegtuig: OO-YOU
Toestel type: G102 JEANS A Klasse: CLUB
Logger type: Garrecht s/n: 22m
Logger file: 2023-04-30-GCS-22M-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 420
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:34:51
Duurvlucht : 03:34:07
Hoogtewinst : 1346.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.234'N 5°22.061'E
tijd: 11:26:48 UTC
alti: -44 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.270'N 5°22.859'E = 86° 0.9 km van vertrek
tijd: 11:27:32 UTC
alti: 426 m
Landingspunt
pos.: 50°58.254'N 5°22.675'E = 87° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:01:39 UTC
alti: -29 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 03:34:51
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 22.4 km GELDIG
Te kort been: start punt gecorrigeerd
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
vertrek: HASSEL 50°58.200'N 5°22.500'E
start: WINTER 50°59.200'N 5°28.700'E
punt 1: HELCHT 51°03.378'N 5°22.952'E 10.3 km 319°
finish: STOKRO 50°58.179'N 5°16.699'E 12.1 km 217°
landing: HASSEL 50°58.200'N 5°22.500'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 426 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:27:32 UTC
einde: 15:01:39 UTC
duur: 03:34:07
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 280 m @ 11:29:12 UTC
hoog punt: 1626 m @ 14:35:12 UTC
hoogtewinst: 1346 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 366
| |||||||||||||||||||||