CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-04-2023 -- Carl CEUSTERS -- 278,7 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 30/04/2023
Piloot: CARL CEUSTERS
Zweefvliegtuig: OO-ZEX
Toestel type: JEANS ASTIR Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4qg
Logger file: 2023-04-30-NAV-4QG-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:05:42
Duurvlucht : 01:04:56
Vrije vlucht : 57.9 km
Fasttrack : 32.0 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.233'N 5°22.066'E
tijd: 10:50:57 UTC
alti: -50 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.296'N 5°22.932'E = 83° 1.0 km van vertrek
tijd: 10:51:43 UTC
alti: 472 m
Landingspunt
pos.: 51°23.498'N 4°56.780'E = 328° 55.3 km van vertrek
tijd: 11:56:39 UTC
alti: -57 m
Afstand take-off tot landing: 55.3
Totale vluchtduur: 01:05:42
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3
Start : 50°58.316'N 5°23.038'E @ 10:51:48 UTC, 474 m
punt 1: 51°14.292'N 5°02.826'E @ 11:26:07 UTC, 944 m
Finish: 51°25.049'N 5°01.189'E @ 11:50:17 UTC, 321 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 37.9 km 322° @ 66.2 km/h
been 2: 20.0 km 355° @ 49.7 km/h
Afgelegde afstand: 57.9 km
Duur: 00:58:29
Gemiddelde snelheid: 59.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 55.4 km
Starthoogte: 472.0 m
Finishhoogte: 321.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 151 m
Totale score afstand: 57.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°58.296'N 5°22.932'E = 83° 1.0 km van vertrek
tijd: 10:51:43 UTC
alti: 472 m
Finishpunt
pos.: 51°23.498'N 4°56.780'E = 328° 55.3 km van vertrek
tijd: 11:56:39 UTC
alti: -57 m
Grootste afstand in 2 uur: 63.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 32.0 km/h
Hoogteverlies: 529 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 222.8 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 55.7 km 330°
punt 2: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 55.7 km 149°
punt 3: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 55.7 km 330°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 55.7 km 149°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT KIEWIT @ 10:54:54 UTC, 745 m
punt 1: WEELDE AERO @ 11:42:10 UTC, 618 m : 55.7 km 70.7 km/h
punt 2: HASSELT KIEWIT niet gerond
afbreekpunt: 51°23.579'N 5°00.052'E @ 11:44:03 UTC, 430 m : 1.9 km 59.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 57.6 km
Duur van de proef: 00:49:09
Gemiddelde snelheid: 70.3 km/h
Start hoogte: 472 m
Hoogte passeren start: 745 m
Hoogte aan break-punt: 430 m
Hoogteverlies over proef: 42 m
Totale score afstand: 57.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:51:43 UTC
einde: 11:56:39 UTC
duur: 01:04:56
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 472 m @ 10:51:43 UTC
hoog punt: 1244 m @ 11:18:23 UTC
hoogtewinst: 772 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 10:54:43 bearing 82.8°
Tweede punt: 11:55:44 bearing 29.5°
Totale hoek: -53.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 365
| |||||||||||||||||||||