CHARRON.beta: Hall of fame - B VV - B VVall - B OP - Charronde - Speed.Charron - Δ.Charron - Verste buitenlanding
BERICHT VAN DE JURY

22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

25-10-2022 -- Joris GERNAEY -- 1084,2 punten

Database gegevens:

Datum: 25-10-2022 Type proef: VV
Toestel: Nimbus 4DT Immatriculatie: PH-1615
Handicapfactor: 123 Klasse: Motor
Piloot: Joris GERNAEY Club: LV
Afstand: 333.4 km Score: 1084,2 pt
Vertrekpunt: LKKR (buitenland) Wedstrijd: NEE
Motorzwever: JA Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Alle wave flying TSAs hele dag vrijgegeven.

Blog/fotos:
Igc-file: 2022-10-25-LXV-AE5-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Soaringlab:Proef openen in Soaringlab
Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 25-10-2022
Weerkaart: Weerkaart van 25-10-2022



IGC File gegevens:

Scoring versie: 20.02

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   25/10/2022
Piloot:         JORIS GERNAEY
Zweefvliegtuig: PH-1615
Toestel type:   NIMBUS 4DT    Klasse: OPEN
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: ae5
Logger file:    2022-10-25-LXV-AE5-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

SAMENVATTING
Vluchttijd     : 05:16:35
Duurvlucht     : 05:00:48
Vrije vlucht   :  333.4 km
Fasttrack      :   94.9 kmh
Hoogtewinst    : 3105.0 m

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    LKKR  Krnov        BeNeLux: NEE
Vertrekpunt 
    pos.: 50°04.341'N  17°42.035'E
    tijd: 08:36:11 UTC
    alti: 330 m
Ontkoppelpunt
    pos.: 50°07.914'N  17°21.561'E = 285° 25.2 km van vertrek
    tijd: 08:51:58 UTC
    alti: 2417 m
Landingspunt 
    pos.: 50°04.489'N  17°41.655'E = 301° 0.5 km van vertrek
    tijd: 13:52:46 UTC
    alti: 319 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 05:16:35
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  50°07.914'N  17°21.561'E  @ 08:51:58 UTC,  2417 m
    punt 1:  50°21.640'N  16°58.941'E  @ 10:30:04 UTC,  4156 m
    punt 2:  50°31.445'N  16°51.802'E  @ 10:39:44 UTC,  3703 m
    punt 3:  50°01.479'N  17°32.080'E  @ 11:03:46 UTC,  2575 m
    punt 4:  50°34.810'N  16°52.841'E  @ 12:50:56 UTC,  3439 m
    punt 5:  49°53.147'N  17°36.267'E  @ 13:28:28 UTC,  2596 m
    Finish:  50°10.317'N  17°42.396'E  @ 13:42:54 UTC,  1893 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   37.0 km 314° @  22.6 km/h
    been 2:   20.0 km 335° @ 124.4 km/h
    been 3:   73.3 km 139° @ 183.1 km/h
    been 4:   77.4 km 323° @  43.3 km/h
    been 5:   92.9 km 146° @ 148.5 km/h
    been 6:   32.7 km  13° @ 135.8 km/h
Afgelegde afstand:                   333.4 km
Duur:                                04:50:56
Gemiddelde snelheid:                 68.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 25.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 11.1 km
Starthoogte:                         2417.0 m
Finishhoogte:                        1893.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          524 m
Totale score afstand:                333.4 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    50°09.867'N  17°23.442'E = 295° 24.4 km van vertrek
    tijd:    11:44:58 UTC
    alti:    3478 m
Finishpunt
    pos.:    50°07.424'N  17°41.559'E = 354° 5.7 km van vertrek
    tijd:    13:44:58 UTC
    alti:    1677 m
Grootste afstand in 2 uur: 189.8 km
Beste snelheid in 2 uur:    94.9 km/h
Hoogteverlies:             1801 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 716.8 km  GELDIG
    vertrek:                            0°00.000'N   0°00.000'E
    start:   BELA POD PRADEDEM FL235   50°09.617'N  17°11.867'E
    punt 1:  WITOSZOW FL225            50°49.383'N  16°24.550'E    92.6 km 323°
    punt 2:  LESKOVECNMOR FL195        49°54.683'N  17°32.867'E   129.8 km 141°
    punt 3:  WITOSZOW FL225            50°49.383'N  16°24.550'E   129.8 km 322°
    punt 4:  LESKOVECNMOR FL195        49°54.683'N  17°32.867'E   129.8 km 141°
    punt 5:  WITOSZOW FL225            50°49.383'N  16°24.550'E   129.8 km 322°
    finish:  KARLOVA STUDANKA FL235    50°04.233'N  17°18.250'E   105.1 km 143°
    landing:                            0°00.000'N   0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   BELA POD PRADEDEM FL235   @ 11:43:06 UTC,  3656 m
    punt 1:  WITOSZOW FL225            niet gerond
    afbreekpunt: 50°34.778'N  16°52.781'E  @ 12:50:54 UTC, 3440 m : 49.7 km 44.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand:        49.7 km
Duur van de proef:        01:07:48
Gemiddelde snelheid:      44.0 km/h
Start hoogte:             1973 m
Hoogte passeren start:    3656 m
Hoogte aan break-punt:    3440 m
Hoogteverlies over proef: -1467 m
Totale score afstand:     49.7 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 08:51:58 UTC
    einde: 13:52:46 UTC
    duur:  05:00:48

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:    1973 m @ 09:23:32 UTC
    hoog punt:    5078 m @ 10:19:26 UTC
    hoogtewinst:  3105 m

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 1678

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2023 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs