CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef13-05-2023 -- Stephan DRUYTS -- 394,4 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 13/05/2023
Piloot: VIRGINIE VALCK
Zweefvliegtuig: OO-ZAW
Toestel type: KA 8 Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: r4v
Logger file: 2023-05-13-FLA-R4V-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:11:31
Duurvlucht : 02:10:36
Vrije vlucht : 72.6 km
Fasttrack : 45.4 kmh
Hoogtewinst : 1775.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.710'N 5°12.880'E
tijd: 13:41:50 UTC
alti: 1 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°10.710'N 5°12.880'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 13:41:50 UTC
alti: 1 m
Landingspunt
pos.: 51°10.797'N 5°13.060'E = 52° 0.3 km van vertrek
tijd: 15:53:21 UTC
alti: 8 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 02:11:31
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4
Start : 51°10.026'N 5°13.880'E @ 13:53:01 UTC, 1020 m
punt 1: 51°23.772'N 4°58.452'E @ 14:54:49 UTC, 1779 m
punt 2: 51°13.885'N 5°05.676'E @ 15:13:41 UTC, 2071 m
Finish: 51°04.465'N 5°16.138'E @ 15:23:41 UTC, 1181 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 31.2 km 325° @ 30.3 km/h
been 2: 20.2 km 155° @ 64.1 km/h
been 3: 21.3 km 145° @ 127.8 km/h
Afgelegde afstand: 72.6 km
Duur: 01:30:40
Gemiddelde snelheid: 48.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.2 km
Starthoogte: 337.0 m
Finishhoogte: 1181.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -844 m
Totale score afstand: 72.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°11.408'N 5°14.623'E = 57° 2.4 km van vertrek
tijd: 13:43:57 UTC
alti: 389 m
Finishpunt
pos.: 51°12.704'N 5°18.542'E = 61° 7.6 km van vertrek
tijd: 15:43:57 UTC
alti: 893 m
Grootste afstand in 2 uur: 90.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 45.4 km/h
Hoogteverlies: -504 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 111.0 km GELDIG
vertrek: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E
start: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E
punt 1: 1WEEL 51°23.830'N 4°58.100'E 29.8 km 324°
punt 2: 1HASS 50°58.200'N 5°22.500'E 55.4 km 149°
finish: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E 25.8 km 335°
landing: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 1KEIH @ 13:54:05 UTC, 905 m
punt 1: 1WEEL @ 14:54:53 UTC, 1778 m : 29.3 km 28.9 km/h
punt 2: 1HASS niet gerond
afbreekpunt: 51°04.465'N 5°16.138'E @ 15:23:41 UTC, 1181 m : 41.1 km 85.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 70.4 km
Duur van de proef: 01:29:36
Gemiddelde snelheid: 47.1 km/h
Start hoogte: 337 m
Hoogte passeren start: 905 m
Hoogte aan break-punt: 1181 m
Hoogteverlies over proef: -844 m
Totale score afstand: 70.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:42:45 UTC
einde: 15:53:21 UTC
duur: 02:10:36
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 337 m @ 13:43:37 UTC
hoog punt: 2112 m @ 14:18:05 UTC
hoogtewinst: 1775 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 14:54:53 bearing 31.6°
Tweede punt: 15:23:41 bearing 70.4°
Totale hoek: 38.8°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 2010
| |||||||||||||||||||||