CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-04-2023 -- Erwin HUYBENS -- 194,6 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 30/04/2023
Piloot: ERWIN HUYBENS
Zweefvliegtuig: D6953
Toestel type: ASK 23 Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98t
Logger file: 2023-04-30-NAV-98T-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:02:47
Duurvlucht : 02:59:06
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.769'N 4°57.121'E
tijd: 11:40:07 UTC
alti: -1 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°49.064'N 4°58.448'E = 20° 4.5 km van vertrek
tijd: 11:43:48 UTC
alti: 587 m
Landingspunt
pos.: 50°46.889'N 4°57.426'E = 58° 0.4 km van vertrek
tijd: 14:42:54 UTC
alti: 8 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 03:02:47
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 106.3 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: GOETSENHOVEN 50°46.900'N 4°57.467'E
punt 1: 10OPG 51°02.700'N 5°35.280'E 53.1 km 56°
finish: 1GOET 50°46.900'N 4°57.467'E 53.1 km 237°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GOETSENHOVEN @ 13:47:01 UTC, 1253 m
punt 1: 10OPG niet gerond
afbreekpunt: 50°47.171'N 5°01.804'E @ 13:57:28 UTC, 987 m : 4.5 km 25.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 4.5 km
Duur van de proef: 00:10:27
Gemiddelde snelheid: 25.6 km/h
Start hoogte: 541 m
Hoogte passeren start: 1253 m
Hoogte aan break-punt: 987 m
Hoogteverlies over proef: -446 m
Totale score afstand: 4.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:43:48 UTC
einde: 14:42:54 UTC
duur: 02:59:06
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 541 m @ 11:46:44 UTC
hoog punt: 1339 m @ 13:45:44 UTC
hoogtewinst: 798 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 522
| |||||||||||||||||||||