CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef06-05-2023 -- Erwin HUYBENS -- 146,3 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 06/05/2023
Piloot: ERWIN HUYBENS
Zweefvliegtuig: D6953
Toestel type: ASK 23 Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98t
Logger file: 2023-05-06-NAV-98T-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:12:23
Duurvlucht : 01:08:27
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.965'N 4°57.646'E
tijd: 11:14:50 UTC
alti: 30 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°45.872'N 4°56.221'E = 220° 2.6 km van vertrek
tijd: 11:18:46 UTC
alti: 616 m
Landingspunt
pos.: 50°46.867'N 4°57.390'E = 239° 0.4 km van vertrek
tijd: 12:27:13 UTC
alti: 34 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 01:12:23
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 106.3 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: GOETSENHOVEN 50°46.900'N 4°57.467'E
punt 1: 10OPG 51°02.700'N 5°35.280'E 53.1 km 56°
finish: 1GOET 50°46.900'N 4°57.467'E 53.1 km 237°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GOETSENHOVEN @ 11:28:24 UTC, 567 m
punt 1: 10OPG niet gerond
afbreekpunt: 50°47.630'N 4°58.644'E @ 11:40:27 UTC, 1010 m : 1.9 km 9.5 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 1.9 km
Duur van de proef: 00:12:03
Gemiddelde snelheid: 9.5 km/h
Start hoogte: 417 m
Hoogte passeren start: 567 m
Hoogte aan break-punt: 1010 m
Hoogteverlies over proef: -593 m
Totale score afstand: 1.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:18:46 UTC
einde: 12:27:13 UTC
duur: 01:08:27
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 417 m @ 11:21:59 UTC
hoog punt: 1090 m @ 11:52:54 UTC
hoogtewinst: 673 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 398
| |||||||||||||||||||||