CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-02-2023 -- Tom CONINGS -- 1175,1 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 26/02/2023
Piloot: TOM CONINGS
Zweefvliegtuig: D-7940
Toestel type: LS 8-18 Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2
Logger file: 2023-02-26-LXV-8I2-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:27:55
Duurvlucht : 04:25:45
Vrije vlucht : 334.9 km
Fasttrack : 107.2 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.236'N 5°22.142'E
tijd: 10:31:49 UTC
alti: -68 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.006'N 5°24.578'E = 63° 3.2 km van vertrek
tijd: 10:33:59 UTC
alti: 574 m
Landingspunt
pos.: 50°58.222'N 5°22.405'E = 95° 0.3 km van vertrek
tijd: 14:59:44 UTC
alti: -67 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 04:27:55
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°55.241'N 5°18.775'E @ 10:40:08 UTC, 939 m
punt 1: 51°14.525'N 5°51.736'E @ 11:28:52 UTC, 666 m
punt 2: 50°54.050'N 5°17.348'E @ 11:58:37 UTC, 1224 m
punt 3: 51°19.165'N 6°04.679'E @ 12:52:36 UTC, 1154 m
punt 4: 50°48.982'N 5°07.147'E @ 13:33:00 UTC, 1375 m
punt 5: 51°00.528'N 5°37.071'E @ 14:12:57 UTC, 968 m
Finish: 50°57.604'N 5°15.061'E @ 14:47:23 UTC, 1163 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 52.5 km 47° @ 64.7 km/h
been 2: 55.3 km 227° @ 111.5 km/h
been 3: 72.3 km 49° @ 80.3 km/h
been 4: 87.5 km 231° @ 129.9 km/h
been 5: 41.1 km 58° @ 61.7 km/h
been 6: 26.3 km 258° @ 45.9 km/h
Afgelegde afstand: 334.9 km
Duur: 04:07:15
Gemiddelde snelheid: 81.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 8.4 km
Starthoogte: 574.0 m
Finishhoogte: 1163.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -589 m
Totale score afstand: 334.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°10.692'N 5°47.586'E = 52° 37.6 km van vertrek
tijd: 11:37:53 UTC
alti: 1026 m
Finishpunt
pos.: 50°51.776'N 5°12.007'E = 225° 16.9 km van vertrek
tijd: 13:37:53 UTC
alti: 1242 m
Grootste afstand in 2 uur: 214.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 107.2 km/h
Hoogteverlies: -216 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 227.5 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E
punt 1: MEER AFRIT 51°27.200'N 4°43.330'E 50.9 km 305°
punt 2: GOOREIND DORP 51°21.433'N 4°32.650'E 16.4 km 229°
punt 3: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 84.1 km 102°
punt 4: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 22.7 km 43°
finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 53.4 km 251°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 574 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 20.8 km
Been 1: 20.8 km
Been 2: 32.7 km
Totaal: 74.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:33:59 UTC
einde: 14:59:44 UTC
duur: 04:25:45
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 499 m @ 11:32:35 UTC
hoog punt: 1432 m @ 12:54:40 UTC
hoogtewinst: 933 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:52:31 bearing 66.7°
Tweede punt: 13:33:03 bearing 101.8°
Totale hoek: 35.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5041
| |||||||||||||||||||||