CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-05-2023 -- Guy PICCART -- 167,3 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 20/05/2023
Piloot: PICCART
Zweefvliegtuig: OO-ZXO
Toestel type: DG300 Klasse: STANDARD
Logger type: Flarm s/n: r0m
Logger file: 2023-05-20-FLA-R0M-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:57:21
Duurvlucht : 02:54:24
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZW Zwartberg BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.713'N 5°31.466'E
tijd: 10:02:15 UTC
alti: 27 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.713'N 5°31.466'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 10:02:15 UTC
alti: 27 m
Landingspunt
pos.: 51°00.726'N 5°31.463'E = 352° 0.0 km van vertrek
tijd: 12:59:36 UTC
alti: 36 m
Afstand take-off tot landing: 0.0
Totale vluchtduur: 02:57:21
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 94.0 km GELDIG
vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 51°00.917'N 5°31.583'E
punt 1: 51°00.250'N 5°03.950'E 32.3 km 268°
punt 2: 51°14.050'N 5°09.917'E 26.5 km 15°
finish: 51°00.917'N 5°31.583'E 35.1 km 134°
landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: @ 11:57:28 UTC, 1161 m
punt 1: niet gerond
afbreekpunt: 50°56.872'N 5°27.324'E @ 12:47:56 UTC, 1075 m : 4.3 km 5.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 4.3 km
Duur van de proef: 00:50:28
Gemiddelde snelheid: 5.1 km/h
Start hoogte: 581 m
Hoogte passeren start: 1161 m
Hoogte aan break-punt: 1075 m
Hoogteverlies over proef: -494 m
Totale score afstand: 4.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:05:12 UTC
einde: 12:59:36 UTC
duur: 02:54:24
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 581 m @ 10:09:00 UTC
hoog punt: 1275 m @ 11:29:00 UTC
hoogtewinst: 694 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 347
| |||||||||||||||||||||