CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef08-10-2022 -- Niel DEIJGERS -- 1665,5 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 08/10/2022
Piloot: NIEL DEIJGERS
Zweefvliegtuig: DKVFF
Toestel type: DISCUS 2C Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2cq
Logger file: 2022-10-08-LXV-2CQ-01.IGC
Motor detectie: ENL + MOP
MOP sensor:
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:30:02
Duurvlucht : 05:29:21
Vrije vlucht : 412.2 km
Fasttrack : 103.0 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBDT Diest BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.339'N 5°04.008'E
tijd: 10:08:00 UTC
alti: -64 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.050'N 5°03.404'E = 233° 0.9 km van vertrek
tijd: 10:08:41 UTC
alti: 380 m
Landingspunt
pos.: 51°00.337'N 5°04.079'E = 93° 0.1 km van vertrek
tijd: 15:38:02 UTC
alti: -73 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 05:30:02
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°00.050'N 5°03.404'E @ 10:08:41 UTC, 380 m
punt 1: 51°18.696'N 4°14.761'E @ 11:16:04 UTC, 518 m
punt 2: 50°59.722'N 5°42.765'E @ 12:10:18 UTC, 868 m
punt 3: 51°15.837'N 4°38.166'E @ 13:08:38 UTC, 833 m
punt 4: 50°56.799'N 5°31.839'E @ 13:50:40 UTC, 1013 m
punt 5: 51°09.470'N 5°00.296'E @ 14:27:18 UTC, 943 m
Finish: 50°58.666'N 5°30.530'E @ 14:55:22 UTC, 1206 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 66.4 km 302° @ 59.1 km/h
been 2: 108.5 km 108° @ 120.0 km/h
been 3: 81.1 km 292° @ 83.4 km/h
been 4: 71.9 km 119° @ 102.6 km/h
been 5: 43.7 km 303° @ 71.6 km/h
been 6: 40.6 km 119° @ 86.8 km/h
Afgelegde afstand: 412.2 km
Duur: 04:46:41
Gemiddelde snelheid: 86.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 31.2 km
Starthoogte: 380.0 m
Finishhoogte: 1206.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -826 m
Totale score afstand: 412.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°18.270'N 4°16.618'E = 301° 64.5 km van vertrek
tijd: 11:20:38 UTC
alti: 836 m
Finishpunt
pos.: 51°11.457'N 4°52.669'E = 327° 24.5 km van vertrek
tijd: 13:20:38 UTC
alti: 711 m
Grootste afstand in 2 uur: 206.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 103.0 km/h
Hoogteverlies: 125 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 1004.5 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E
punt 1: MONTABAUR 50°25.433'N 7°49.800'E 241.6 km 116°
punt 2: KULMBACH 50°08.100'N 11°27.550'E 260.6 km 96°
punt 3: MONTABAUR 50°25.433'N 7°49.800'E 260.6 km 278°
finish: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 241.6 km 298°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HOOGSTRATEN @ 11:21:15 UTC, 851 m
punt 1: MONTABAUR niet gerond
afbreekpunt: 50°59.722'N 5°42.765'E @ 12:10:18 UTC, 868 m : 79.1 km 96.8 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 79.1 km
Duur van de proef: 00:49:03
Gemiddelde snelheid: 96.8 km/h
Start hoogte: 324 m
Hoogte passeren start: 851 m
Hoogte aan break-punt: 868 m
Hoogteverlies over proef: -544 m
Totale score afstand: 79.1 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 21.6 km
Been 1: 34.0 km
Been 2: 21.6 km
Totaal: 77.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:08:41 UTC
einde: 15:38:02 UTC
duur: 05:29:21
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 324 m @ 10:10:32 UTC
hoog punt: 1231 m @ 14:58:41 UTC
hoogtewinst: 907 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:16:01 bearing 340.0°
Tweede punt: 13:50:34 bearing 85.7°
Totale hoek: 105.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5375
| |||||||||||||||||||||