22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-05-2023 -- Bart LEYSEN -- 227,0 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/05/2023 Piloot: BART LEYSEN Zweefvliegtuig: D-4115 Toestel type: VENTUS 2A Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a47 Logger file: 2023-05-21-LXV-A47-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:15:57 Duurvlucht : 02:12:08 Vrije vlucht : 62.3 km Fasttrack : 36.4 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.561'N 4°57.067'E tijd: 11:08:26 UTC alti: -7 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.491'N 4°59.353'E = 93° 2.6 km van vertrek tijd: 11:12:15 UTC alti: 651 m Landingspunt pos.: 50°58.234'N 5°22.360'E = 148° 55.4 km van vertrek tijd: 13:24:23 UTC alti: 13 m Afstand take-off tot landing: 55.4 Totale vluchtduur: 02:15:57 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4 Start : 51°27.322'N 5°01.675'E @ 11:31:55 UTC, 538 m punt 1: 51°16.678'N 5°04.593'E @ 12:54:11 UTC, 729 m punt 2: 51°06.333'N 5°14.269'E @ 13:08:17 UTC, 685 m Finish: 50°57.632'N 5°24.440'E @ 13:20:34 UTC, 267 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.0 km 170° @ 14.6 km/h been 2: 22.2 km 150° @ 94.7 km/h been 3: 20.0 km 144° @ 97.9 km/h Afgelegde afstand: 62.3 km Duur: 01:48:39 Gemiddelde snelheid: 34.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 57.7 km Starthoogte: 481.0 m Finishhoogte: 267.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 214 m Totale score afstand: 62.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°22.242'N 4°58.084'E = 154° 2.7 km van vertrek tijd: 11:20:43 UTC alti: 656 m Finishpunt pos.: 50°57.748'N 5°24.415'E = 146° 57.5 km van vertrek tijd: 13:20:43 UTC alti: 242 m Grootste afstand in 2 uur: 72.8 km Beste snelheid in 2 uur: 36.4 km/h Hoogteverlies: 414 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 180.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E punt 1: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 66.1 km 140° punt 2: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27° punt 3: BEERSE 51°19.150'N 4°47.917'E 65.9 km 283° finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 14.9 km 52° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE 07 @ 12:27:17 UTC, 669 m punt 1: FORD GENK niet gerond afbreekpunt: 50°57.653'N 5°24.466'E @ 13:20:36 UTC, 261 m : 58.0 km 65.3 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 58.0 km Duur van de proef: 00:53:19 Gemiddelde snelheid: 65.3 km/h Start hoogte: 310 m Hoogte passeren start: 669 m Hoogte aan break-punt: 261 m Hoogteverlies over proef: 49 m Totale score afstand: 58.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:12:15 UTC einde: 13:24:23 UTC duur: 02:12:08 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 310 m @ 11:38:59 UTC hoog punt: 976 m @ 12:45:03 UTC hoogtewinst: 666 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:27:00 bearing 27.2° Tweede punt: 13:20:31 bearing 83.9° Totale hoek: 56.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 1584
| |||||||||||||||||||||