22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2023 -- Dennis HUYBRECKX -- 770,8 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/05/2023 Piloot: DENNIS HUYBRECKX Zweefvliegtuig: D-KDHX Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aou Logger file: 2023-05-27-LXV-AOU-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:18:39 Duurvlucht : 04:13:41 Vrije vlucht : 235.1 km Fasttrack : 81.7 kmh Driehoek : 138.5 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.228'N 5°22.154'E tijd: 11:33:46 UTC alti: -63 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.014'N 5°25.495'E = 69° 4.2 km van vertrek tijd: 11:36:45 UTC alti: 461 m Landingspunt pos.: 50°58.229'N 5°22.712'E = 90° 0.7 km van vertrek tijd: 15:52:25 UTC alti: -39 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:18:39 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.7 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.844'N 5°21.686'E @ 11:48:13 UTC, 890 m punt 1: 51°01.587'N 5°38.287'E @ 12:53:43 UTC, 805 m punt 2: 51°17.145'N 5°56.830'E @ 13:37:07 UTC, 653 m punt 3: 51°33.799'N 6°29.149'E @ 14:17:53 UTC, 493 m punt 4: 51°18.507'N 5°52.622'E @ 14:56:45 UTC, 609 m punt 5: 51°09.769'N 5°09.329'E @ 15:39:28 UTC, 996 m Finish: 50°58.229'N 5°22.712'E @ 15:52:25 UTC, -39 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 75° @ 18.4 km/h been 2: 36.1 km 37° @ 49.8 km/h been 3: 48.6 km 50° @ 71.5 km/h been 4: 51.0 km 236° @ 78.7 km/h been 5: 52.9 km 252° @ 74.4 km/h been 6: 26.5 km 144° @ 122.8 km/h Afgelegde afstand: 235.1 km Duur: 04:04:12 Gemiddelde snelheid: 57.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 394.0 m Finishhoogte: -39.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 433 m Totale score afstand: 235.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°21.725'N 6°07.682'E = 50° 68.7 km van vertrek tijd: 13:49:51 UTC alti: 862 m Finishpunt pos.: 50°58.662'N 5°22.902'E = 47° 1.2 km van vertrek tijd: 15:49:51 UTC alti: 214 m Grootste afstand in 2 uur: 163.4 km Beste snelheid in 2 uur: 81.7 km/h Hoogteverlies: 648 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 230.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: ALPEN 51°33.900'N 6°29.400'E 99.1 km 43° punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 29.8 km 231° punt 3: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 75.2 km 249° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.9 km 142° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 461 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 38.8 km Been 1: 60.9 km Been 2: 38.8 km Totaal: 138.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:38:44 UTC einde: 15:52:25 UTC duur: 04:13:41 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 309 m @ 14:26:30 UTC hoog punt: 1076 m @ 15:38:38 UTC hoogtewinst: 767 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:17:01 bearing 86.3° Tweede punt: 15:33:56 bearing 56.9° Totale hoek: -29.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4527
| |||||||||||||||||||||