CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2023 -- Joris GERNAEY & MAXIM PAQUAY -- 841,5 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 27/05/2023
Piloot: JORIS GERNAEY
Zweefvliegtuig: PH-1615
Toestel type: NIMBUS 4DT Klasse: OPEN
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ae5
Logger file: 2023-05-27-LXV-AE5-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:08:24
Duurvlucht : 04:04:28
Vrije vlucht : 232.1 km
Fasttrack : 82.1 kmh
Driehoek : 139.0 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.229'N 5°22.110'E
tijd: 11:45:23 UTC
alti: -53 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.286'N 5°25.797'E = 65° 4.7 km van vertrek
tijd: 11:49:19 UTC
alti: 564 m
Landingspunt
pos.: 50°58.215'N 5°22.610'E = 93° 0.6 km van vertrek
tijd: 15:53:47 UTC
alti: -27 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 04:08:24
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.904'N 5°24.069'E @ 12:00:21 UTC, 969 m
punt 1: 51°02.762'N 5°40.620'E @ 12:56:32 UTC, 759 m
punt 2: 51°17.266'N 5°56.904'E @ 13:37:30 UTC, 684 m
punt 3: 51°33.723'N 6°29.085'E @ 14:18:18 UTC, 586 m
punt 4: 51°15.447'N 5°42.103'E @ 15:08:57 UTC, 789 m
punt 5: 51°09.538'N 5°09.198'E @ 15:39:51 UTC, 983 m
Finish: 50°58.692'N 5°23.739'E @ 15:51:16 UTC, 242 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 20.6 km 70° @ 22.0 km/h
been 2: 32.9 km 35° @ 48.2 km/h
been 3: 48.2 km 50° @ 70.9 km/h
been 4: 64.2 km 238° @ 76.0 km/h
been 5: 39.9 km 254° @ 77.4 km/h
been 6: 26.3 km 140° @ 138.3 km/h
Afgelegde afstand: 232.1 km
Duur: 03:50:55
Gemiddelde snelheid: 60.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.1 km
Starthoogte: 517.0 m
Finishhoogte: 242.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 275 m
Totale score afstand: 232.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°21.782'N 6°07.517'E = 50° 68.6 km van vertrek
tijd: 13:51:27 UTC
alti: 944 m
Finishpunt
pos.: 50°58.645'N 5°23.417'E = 63° 1.7 km van vertrek
tijd: 15:51:27 UTC
alti: 196 m
Grootste afstand in 2 uur: 164.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 82.1 km/h
Hoogteverlies: 748 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 230.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: ALPEN 51°33.900'N 6°29.400'E 99.1 km 43°
punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 29.8 km 231°
punt 3: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 75.2 km 249°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.9 km 142°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 564 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 38.9 km
Been 1: 61.2 km
Been 2: 38.9 km
Totaal: 139.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:49:19 UTC
einde: 15:53:47 UTC
duur: 04:04:28
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 379 m @ 13:19:32 UTC
hoog punt: 1061 m @ 15:38:46 UTC
hoogtewinst: 682 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:17:30 bearing 86.4°
Tweede punt: 15:31:33 bearing 56.9°
Totale hoek: -29.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3976
| |||||||||||||||||||||