CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2023 -- Nick FREMAU -- 858,3 punten
312 Declaratie na begin van vlucht Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 28/05/2023
Piloot: FREMAU NICK
Zweefvliegtuig: PH-1080
Toestel type: LS 8 Klasse: 15-METER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4fw
Logger file: 2023-05-28-NAV-4FW-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:52:50
Duurvlucht : 02:49:24
Vrije vlucht : 210.0 km
Fasttrack : 87.4 kmh
Driehoek : 178.8 km
Hoogtewinst : 1088.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.238'N 5°22.096'E
tijd: 11:36:41 UTC
alti: -14 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.714'N 5°25.374'E = 77° 3.9 km van vertrek
tijd: 11:40:07 UTC
alti: 565 m
Landingspunt
pos.: 50°58.238'N 5°22.667'E = 90° 0.7 km van vertrek
tijd: 14:29:31 UTC
alti: -4 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 02:52:50
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°55.569'N 5°33.072'E @ 12:01:50 UTC, 1417 m
punt 1: 51°22.865'N 4°54.498'E @ 12:44:03 UTC, 738 m
punt 2: 51°11.540'N 5°13.562'E @ 13:08:02 UTC, 708 m
punt 3: 51°14.461'N 5°38.731'E @ 13:36:48 UTC, 969 m
punt 4: 51°20.253'N 5°56.318'E @ 13:58:15 UTC, 1063 m
punt 5: 51°10.367'N 5°34.549'E @ 14:15:51 UTC, 929 m
Finish: 50°58.066'N 5°21.269'E @ 14:27:48 UTC, 230 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 67.7 km 319° @ 96.2 km/h
been 2: 30.5 km 133° @ 76.4 km/h
been 3: 29.8 km 79° @ 62.2 km/h
been 4: 23.1 km 62° @ 64.6 km/h
been 5: 31.3 km 234° @ 106.6 km/h
been 6: 27.6 km 214° @ 138.5 km/h
Afgelegde afstand: 210.0 km
Duur: 02:25:58
Gemiddelde snelheid: 86.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Starthoogte: 417.0 m
Finishhoogte: 230.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 187 m
Totale score afstand: 210.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°08.463'N 5°12.390'E = 329° 22.1 km van vertrek
tijd: 12:26:42 UTC
alti: 1245 m
Finishpunt
pos.: 50°58.806'N 5°21.729'E = 338° 1.1 km van vertrek
tijd: 14:26:42 UTC
alti: 354 m
Grootste afstand in 2 uur: 174.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 87.4 km/h
Hoogteverlies: 891 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 206.4 km NIET GELDIG
Declaratie na begin van vlucht
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 66.1 km 321°
punt 2: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 35.9 km 126°
punt 3: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 46.3 km 69°
punt 4: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 31.5 km 234°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 26.7 km 212°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 55.1 km
Been 1: 71.7 km
Been 2: 52.0 km
Totaal: 178.8 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:40:07 UTC
einde: 14:29:31 UTC
duur: 02:49:24
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 417 m @ 11:41:48 UTC
hoog punt: 1505 m @ 12:14:52 UTC
hoogtewinst: 1088 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:06:26 bearing 87.8°
Tweede punt: 12:44:02 bearing 28.8°
Totale hoek: -59.0°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3387
| |||||||||||||||||||||