CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2023 -- Dries VAN GESTEL -- 942,5 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 28/05/2023
Piloot: DRIES VANGESTEL
Zweefvliegtuig: DKHUY
Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0
Logger file: 2023-05-28-LXV-AW0-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:22:46
Duurvlucht : 03:17:43
Vrije vlucht : 259.3 km
Fasttrack : 94.1 kmh
Driehoek : 222.3 km
Hoogtewinst : 1134.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.234'N 5°22.132'E
tijd: 11:15:55 UTC
alti: -25 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.469'N 5°25.692'E = 61° 4.7 km van vertrek
tijd: 11:19:01 UTC
alti: 603 m
Landingspunt
pos.: 50°58.238'N 5°22.672'E = 89° 0.6 km van vertrek
tijd: 14:38:41 UTC
alti: -16 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 03:22:46
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 1.4 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°56.947'N 5°36.014'E @ 11:47:02 UTC, 1191 m
punt 1: 51°29.276'N 4°44.376'E @ 12:46:57 UTC, 1051 m
punt 2: 51°10.794'N 5°14.325'E @ 13:23:19 UTC, 1043 m
punt 3: 51°15.638'N 5°46.656'E @ 13:55:51 UTC, 1341 m
punt 4: 51°21.396'N 6°02.301'E @ 14:05:37 UTC, 928 m
punt 5: 51°16.044'N 5°44.197'E @ 14:20:48 UTC, 1230 m
Finish: 50°58.240'N 5°21.216'E @ 14:37:35 UTC, 135 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 84.9 km 315° @ 85.0 km/h
been 2: 48.8 km 134° @ 80.6 km/h
been 3: 38.7 km 76° @ 71.4 km/h
been 4: 21.1 km 59° @ 129.5 km/h
been 5: 23.3 km 245° @ 91.9 km/h
been 6: 42.5 km 219° @ 152.1 km/h
Afgelegde afstand: 259.3 km
Duur: 02:50:33
Gemiddelde snelheid: 91.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 16.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km
Starthoogte: 554.0 m
Finishhoogte: 135.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 419 m
Totale score afstand: 259.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°22.684'N 4°50.296'E = 321° 58.6 km van vertrek
tijd: 12:37:22 UTC
alti: 1135 m
Finishpunt
pos.: 50°58.456'N 5°21.168'E = 290° 1.2 km van vertrek
tijd: 14:37:22 UTC
alti: 162 m
Grootste afstand in 2 uur: 188.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 94.1 km/h
Hoogteverlies: 973 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 253.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: MEER GRN 51°29.240'N 4°44.200'E 82.6 km 320°
punt 2: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 52.3 km 129°
punt 3: MAASBREE 51°21.369'N 6°02.592'E 53.5 km 70°
punt 4: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 38.3 km 238°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 26.7 km 212°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 613 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 71.7 km
Been 1: 88.4 km
Been 2: 62.2 km
Totaal: 222.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:20:58 UTC
einde: 14:38:41 UTC
duur: 03:17:43
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 554 m @ 11:21:50 UTC
hoog punt: 1688 m @ 11:37:59 UTC
hoogtewinst: 1134 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:56:18 bearing 86.5°
Tweede punt: 12:46:55 bearing 15.1°
Totale hoek: -71.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4171
| |||||||||||||||||||||