22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2023 -- Dries VAN GESTEL -- 942,5 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/05/2023 Piloot: DRIES VANGESTEL Zweefvliegtuig: DKHUY Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0 Logger file: 2023-05-28-LXV-AW0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:22:46 Duurvlucht : 03:17:43 Vrije vlucht : 259.3 km Fasttrack : 94.1 kmh Driehoek : 222.3 km Hoogtewinst : 1134.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.234'N 5°22.132'E tijd: 11:15:55 UTC alti: -25 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.469'N 5°25.692'E = 61° 4.7 km van vertrek tijd: 11:19:01 UTC alti: 603 m Landingspunt pos.: 50°58.238'N 5°22.672'E = 89° 0.6 km van vertrek tijd: 14:38:41 UTC alti: -16 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 03:22:46 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 1.4 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°56.947'N 5°36.014'E @ 11:47:02 UTC, 1191 m punt 1: 51°29.276'N 4°44.376'E @ 12:46:57 UTC, 1051 m punt 2: 51°10.794'N 5°14.325'E @ 13:23:19 UTC, 1043 m punt 3: 51°15.638'N 5°46.656'E @ 13:55:51 UTC, 1341 m punt 4: 51°21.396'N 6°02.301'E @ 14:05:37 UTC, 928 m punt 5: 51°16.044'N 5°44.197'E @ 14:20:48 UTC, 1230 m Finish: 50°58.240'N 5°21.216'E @ 14:37:35 UTC, 135 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 84.9 km 315° @ 85.0 km/h been 2: 48.8 km 134° @ 80.6 km/h been 3: 38.7 km 76° @ 71.4 km/h been 4: 21.1 km 59° @ 129.5 km/h been 5: 23.3 km 245° @ 91.9 km/h been 6: 42.5 km 219° @ 152.1 km/h Afgelegde afstand: 259.3 km Duur: 02:50:33 Gemiddelde snelheid: 91.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 16.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km Starthoogte: 554.0 m Finishhoogte: 135.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 419 m Totale score afstand: 259.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°22.684'N 4°50.296'E = 321° 58.6 km van vertrek tijd: 12:37:22 UTC alti: 1135 m Finishpunt pos.: 50°58.456'N 5°21.168'E = 290° 1.2 km van vertrek tijd: 14:37:22 UTC alti: 162 m Grootste afstand in 2 uur: 188.2 km Beste snelheid in 2 uur: 94.1 km/h Hoogteverlies: 973 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 253.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: MEER GRN 51°29.240'N 4°44.200'E 82.6 km 320° punt 2: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 52.3 km 129° punt 3: MAASBREE 51°21.369'N 6°02.592'E 53.5 km 70° punt 4: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 38.3 km 238° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 26.7 km 212° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 613 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 71.7 km Been 1: 88.4 km Been 2: 62.2 km Totaal: 222.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:20:58 UTC einde: 14:38:41 UTC duur: 03:17:43 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 554 m @ 11:21:50 UTC hoog punt: 1688 m @ 11:37:59 UTC hoogtewinst: 1134 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:56:18 bearing 86.5° Tweede punt: 12:46:55 bearing 15.1° Totale hoek: -71.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4171
| |||||||||||||||||||||