22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2023 -- Joris GERNAEY & MAXIM PAQUAY -- 927,1 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/05/2023 Piloot: JORIS GERNAEY Zweefvliegtuig: PH-1615 Toestel type: NIMBUS 4DT Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ae5 Logger file: 2023-05-28-LXV-AE5-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:12:52 Duurvlucht : 03:08:56 Vrije vlucht : 256.4 km Fasttrack : 94.3 kmh Driehoek : 209.8 km Hoogtewinst : 1108.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.232'N 5°22.133'E tijd: 11:19:30 UTC alti: -18 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.743'N 5°25.957'E = 58° 5.3 km van vertrek tijd: 11:23:26 UTC alti: 619 m Landingspunt pos.: 50°58.222'N 5°22.680'E = 92° 0.6 km van vertrek tijd: 14:32:22 UTC alti: -7 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 03:12:52 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°57.172'N 5°36.124'E @ 11:48:38 UTC, 1327 m punt 1: 51°03.184'N 5°21.877'E @ 12:03:37 UTC, 1065 m punt 2: 51°29.099'N 4°44.478'E @ 12:38:02 UTC, 624 m punt 3: 51°11.507'N 5°15.454'E @ 13:16:33 UTC, 1321 m punt 4: 51°21.287'N 6°02.359'E @ 13:58:26 UTC, 904 m punt 5: 51°13.754'N 5°40.028'E @ 14:17:32 UTC, 1217 m Finish: 50°58.230'N 5°21.487'E @ 14:31:25 UTC, 99 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 304° @ 80.3 km/h been 2: 64.8 km 318° @ 113.0 km/h been 3: 48.6 km 132° @ 75.6 km/h been 4: 57.5 km 71° @ 82.4 km/h been 5: 29.5 km 242° @ 92.6 km/h been 6: 36.0 km 217° @ 155.6 km/h Afgelegde afstand: 256.4 km Duur: 02:42:47 Gemiddelde snelheid: 94.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 16.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km Starthoogte: 545.0 m Finishhoogte: 99.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 446 m Totale score afstand: 256.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°19.500'N 4°55.987'E = 323° 49.8 km van vertrek tijd: 12:28:33 UTC alti: 1118 m Finishpunt pos.: 51°00.389'N 5°24.447'E = 34° 4.8 km van vertrek tijd: 14:28:33 UTC alti: 396 m Grootste afstand in 2 uur: 188.6 km Beste snelheid in 2 uur: 94.3 km/h Hoogteverlies: 722 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 253.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: MEER GRN 51°29.240'N 4°44.200'E 82.6 km 320° punt 2: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 52.3 km 129° punt 3: MAASBREE 51°21.369'N 6°02.592'E 53.5 km 70° punt 4: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 38.3 km 238° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 26.7 km 212° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 619 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 64.5 km Been 1: 86.6 km Been 2: 58.7 km Totaal: 209.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:23:26 UTC einde: 14:32:22 UTC duur: 03:08:56 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 545 m @ 11:25:14 UTC hoog punt: 1653 m @ 11:52:04 UTC hoogtewinst: 1108 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:56:25 bearing 86.5° Tweede punt: 12:38:00 bearing 15.3° Totale hoek: -71.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3925
| |||||||||||||||||||||