CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-05-2023 -- Dennis HUYBRECKX -- 543,9 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 29/05/2023
Piloot: DENNIS HUYBRECKX
Zweefvliegtuig: D-KDHX
Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aou
Logger file: 2023-05-29-LXV-AOU-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:45:26
Duurvlucht : 03:41:14
Vrije vlucht : 165.9 km
Fasttrack : 78.9 kmh
Driehoek : 142.1 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.235'N 5°22.171'E
tijd: 11:29:29 UTC
alti: -61 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.722'N 5°25.448'E = 77° 3.9 km van vertrek
tijd: 11:33:41 UTC
alti: 554 m
Landingspunt
pos.: 50°58.243'N 5°22.743'E = 89° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:14:55 UTC
alti: -60 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 03:45:26
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°54.184'N 5°30.636'E @ 12:37:17 UTC, 889 m
punt 1: 51°08.738'N 5°15.701'E @ 13:31:02 UTC, 527 m
punt 2: 51°23.644'N 4°55.514'E @ 14:02:40 UTC, 705 m
punt 3: 51°11.639'N 5°08.801'E @ 14:25:57 UTC, 903 m
punt 4: 51°15.199'N 5°37.209'E @ 14:52:01 UTC, 436 m
Finish: 50°58.202'N 5°21.154'E @ 15:13:40 UTC, 48 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 32.1 km 327° @ 35.9 km/h
been 2: 36.3 km 320° @ 68.8 km/h
been 3: 27.1 km 145° @ 69.8 km/h
been 4: 33.7 km 79° @ 77.6 km/h
been 5: 36.7 km 211° @ 101.6 km/h
Afgelegde afstand: 165.9 km
Duur: 02:36:23
Gemiddelde snelheid: 63.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 12.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km
Starthoogte: 361.0 m
Finishhoogte: 48.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 313 m
Totale score afstand: 165.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°58.387'N 5°25.300'E = 86° 3.7 km van vertrek
tijd: 13:16:53 UTC
alti: 827 m
Finishpunt
pos.: 50°58.243'N 5°22.743'E = 89° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:14:55 UTC
alti: -60 m
Grootste afstand in 2 uur: 157.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 78.9 km/h
Hoogteverlies: 887 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 181.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: ULICOTEN 51°27.294'N 4°51.232'E 74.7 km 323°
punt 2: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E 32.8 km 138°
punt 3: WEERT BRUG 51°14.950'N 5°40.950'E 36.1 km 87°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 37.8 km 215°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: FORD GENK @ 13:08:09 UTC, 856 m
punt 1: ULICOTEN niet gerond
afbreekpunt: 51°23.644'N 4°55.514'E @ 14:02:40 UTC, 705 m : 66.3 km 72.9 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 66.3 km
Duur van de proef: 00:54:31
Gemiddelde snelheid: 72.9 km/h
Start hoogte: 361 m
Hoogte passeren start: 856 m
Hoogte aan break-punt: 705 m
Hoogteverlies over proef: -344 m
Totale score afstand: 66.3 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 58.2 km
Been 1: 44.2 km
Been 2: 39.8 km
Totaal: 142.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:33:41 UTC
einde: 15:14:55 UTC
duur: 03:41:14
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 338 m @ 14:14:27 UTC
hoog punt: 921 m @ 14:37:57 UTC
hoogtewinst: 583 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:37:14 bearing 89.5°
Tweede punt: 14:02:43 bearing 29.1°
Totale hoek: -60.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3546
| |||||||||||||||||||||