CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2023 -- Benjamin HEYLEN -- 747,8 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 27/05/2023
Piloot: BEN HEYLEN
Zweefvliegtuig: PH-1500
Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6fz
Logger file: 2023-05-27-LXV-6FZ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:02:17
Duurvlucht : 03:59:32
Vrije vlucht : 196.7 km
Fasttrack : 77.7 kmh
Driehoek : 131.2 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.238'N 5°22.107'E
tijd: 11:54:51 UTC
alti: -58 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.939'N 5°25.203'E = 70° 3.8 km van vertrek
tijd: 11:57:36 UTC
alti: 579 m
Landingspunt
pos.: 50°58.224'N 5°22.742'E = 92° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:57:08 UTC
alti: -34 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 04:02:17
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°55.262'N 5°28.864'E @ 12:39:09 UTC, 806 m
punt 1: 51°07.132'N 5°35.206'E @ 13:19:14 UTC, 767 m
punt 2: 51°16.774'N 5°42.949'E @ 13:57:02 UTC, 969 m
punt 3: 51°26.833'N 6°15.835'E @ 14:40:02 UTC, 697 m
punt 4: 51°10.659'N 5°09.239'E @ 15:41:50 UTC, 1093 m
Finish: 50°58.250'N 5°22.904'E @ 15:55:19 UTC, 62 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 23.2 km 19° @ 34.8 km/h
been 2: 20.0 km 27° @ 31.8 km/h
been 3: 42.5 km 64° @ 59.3 km/h
been 4: 83.0 km 249° @ 80.6 km/h
been 5: 28.0 km 145° @ 124.6 km/h
Afgelegde afstand: 196.7 km
Duur: 03:16:10
Gemiddelde snelheid: 60.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 9.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km
Starthoogte: 553.0 m
Finishhoogte: 62.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 491 m
Totale score afstand: 196.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°16.788'N 5°43.234'E = 35° 42.3 km van vertrek
tijd: 13:56:16 UTC
alti: 928 m
Finishpunt
pos.: 50°58.400'N 5°21.583'E = 296° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:56:16 UTC
alti: 66 m
Grootste afstand in 2 uur: 155.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 77.7 km/h
Hoogteverlies: 862 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 191.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27°
punt 2: STRAELEN 51°26.700'N 6°16.030'E 47.5 km 53°
punt 3: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 84.4 km 248°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.9 km 142°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 579 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 47.2 km
Been 1: 47.2 km
Been 2: 36.7 km
Totaal: 131.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:57:36 UTC
einde: 15:57:08 UTC
duur: 03:59:32
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 239 m @ 13:38:47 UTC
hoog punt: 1109 m @ 14:54:32 UTC
hoogtewinst: 870 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:39:05 bearing 87.8°
Tweede punt: 15:41:52 bearing 56.4°
Totale hoek: -31.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3500
| |||||||||||||||||||||