CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-05-2023 -- Benjamin HEYLEN -- 582,0 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 29/05/2023
Piloot: BEN HEYLEN
Zweefvliegtuig: PH-1500
Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6fz
Logger file: 2023-05-29-LXV-6FZ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:58:13
Duurvlucht : 03:55:07
Vrije vlucht : 150.5 km
Fasttrack : 58.3 kmh
Driehoek : 141.7 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.237'N 5°22.100'E
tijd: 12:00:17 UTC
alti: -57 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.465'N 5°25.574'E = 61° 4.6 km van vertrek
tijd: 12:03:23 UTC
alti: 564 m
Landingspunt
pos.: 50°58.220'N 5°22.746'E = 92° 0.8 km van vertrek
tijd: 15:58:30 UTC
alti: -52 m
Afstand take-off tot landing: 0.8
Totale vluchtduur: 03:58:13
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°54.248'N 5°28.853'E @ 12:47:30 UTC, 792 m
punt 1: 51°11.176'N 5°14.709'E @ 13:53:35 UTC, 508 m
punt 2: 51°20.702'N 4°58.287'E @ 14:20:34 UTC, 764 m
punt 3: 51°10.706'N 5°12.244'E @ 14:48:49 UTC, 873 m
punt 4: 51°14.159'N 5°37.267'E @ 15:34:37 UTC, 581 m
Finish: 50°58.260'N 5°21.831'E @ 15:57:47 UTC, 16 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 35.5 km 332° @ 32.2 km/h
been 2: 26.0 km 313° @ 57.9 km/h
been 3: 24.6 km 139° @ 52.3 km/h
been 4: 29.8 km 77° @ 39.1 km/h
been 5: 34.6 km 211° @ 89.5 km/h
Afgelegde afstand: 150.5 km
Duur: 03:10:17
Gemiddelde snelheid: 47.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.3 km
Starthoogte: 260.0 m
Finishhoogte: 16.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 244 m
Totale score afstand: 150.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°09.967'N 5°13.615'E = 336° 23.9 km van vertrek
tijd: 13:58:16 UTC
alti: 890 m
Finishpunt
pos.: 50°58.217'N 5°22.541'E = 94° 0.5 km van vertrek
tijd: 15:58:16 UTC
alti: -52 m
Grootste afstand in 2 uur: 116.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 58.3 km/h
Hoogteverlies: 942 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 181.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: ULICOTEN 51°27.294'N 4°51.232'E 74.7 km 323°
punt 2: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E 32.8 km 138°
punt 3: WEERT BRUG 51°14.950'N 5°40.950'E 36.1 km 87°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 37.8 km 215°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: FORD GENK @ 13:08:31 UTC, 785 m
punt 1: ULICOTEN niet gerond
afbreekpunt: 51°20.715'N 4°58.315'E @ 14:20:33 UTC, 767 m : 60.0 km 49.9 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 60.0 km
Duur van de proef: 01:12:02
Gemiddelde snelheid: 49.9 km/h
Start hoogte: 260 m
Hoogte passeren start: 785 m
Hoogte aan break-punt: 767 m
Hoogteverlies over proef: -507 m
Totale score afstand: 60.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 55.5 km
Been 1: 46.6 km
Been 2: 39.7 km
Totaal: 141.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:03:23 UTC
einde: 15:58:30 UTC
duur: 03:55:07
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 260 m @ 12:16:05 UTC
hoog punt: 1047 m @ 14:02:39 UTC
hoogtewinst: 787 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:45:19 bearing 89.7°
Tweede punt: 14:20:36 bearing 34.4°
Totale hoek: -55.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4664
| |||||||||||||||||||||