22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-05-2023 -- Dries VAN GESTEL -- 595,1 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/05/2023 Piloot: DRIES VANGESTEL Zweefvliegtuig: DKHUY Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0 Logger file: 2023-05-29-LXV-AW0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:34:31 Duurvlucht : 03:28:45 Vrije vlucht : 162.8 km Fasttrack : 64.6 kmh Driehoek : 142.4 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.233'N 5°22.144'E tijd: 11:38:49 UTC alti: -59 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.767'N 5°24.985'E = 73° 3.5 km van vertrek tijd: 11:42:49 UTC alti: 535 m Landingspunt pos.: 50°58.232'N 5°22.645'E = 90° 0.6 km van vertrek tijd: 15:13:20 UTC alti: -55 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 03:34:31 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 1.4 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°54.369'N 5°29.619'E @ 12:25:53 UTC, 827 m punt 1: 51°10.533'N 5°17.123'E @ 13:07:45 UTC, 581 m punt 2: 51°22.528'N 4°57.161'E @ 13:56:37 UTC, 751 m punt 3: 51°10.294'N 5°12.432'E @ 14:24:17 UTC, 1005 m punt 4: 51°15.171'N 5°38.189'E @ 14:46:25 UTC, 456 m Finish: 50°58.203'N 5°21.311'E @ 15:12:19 UTC, 63 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 33.3 km 334° @ 47.8 km/h been 2: 32.2 km 314° @ 39.5 km/h been 3: 28.8 km 142° @ 62.5 km/h been 4: 31.3 km 73° @ 84.9 km/h been 5: 37.1 km 212° @ 86.0 km/h Afgelegde afstand: 162.8 km Duur: 02:46:26 Gemiddelde snelheid: 58.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 11.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km Starthoogte: 368.0 m Finishhoogte: 63.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 305 m Totale score afstand: 162.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°09.848'N 5°16.039'E = 342° 22.7 km van vertrek tijd: 13:12:11 UTC alti: 803 m Finishpunt pos.: 50°58.333'N 5°21.214'E = 280° 1.1 km van vertrek tijd: 15:12:11 UTC alti: 91 m Grootste afstand in 2 uur: 129.3 km Beste snelheid in 2 uur: 64.6 km/h Hoogteverlies: 712 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 181.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: ULICOTEN 51°27.294'N 4°51.232'E 74.7 km 323° punt 2: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E 32.8 km 138° punt 3: WEERT BRUG 51°14.950'N 5°40.950'E 36.1 km 87° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 37.8 km 215° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GENK @ 12:23:06 UTC, 818 m punt 1: ULICOTEN niet gerond afbreekpunt: 51°22.528'N 4°57.161'E @ 13:56:37 UTC, 751 m : 63.5 km 40.7 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 63.5 km Duur van de proef: 01:33:31 Gemiddelde snelheid: 40.7 km/h Start hoogte: 368 m Hoogte passeren start: 818 m Hoogte aan break-punt: 751 m Hoogteverlies over proef: -383 m Totale score afstand: 63.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 57.6 km Been 1: 45.0 km Been 2: 39.9 km Totaal: 142.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:44:35 UTC einde: 15:13:20 UTC duur: 03:28:45 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 356 m @ 13:42:09 UTC hoog punt: 1023 m @ 14:24:28 UTC hoogtewinst: 667 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:25:51 bearing 89.2° Tweede punt: 13:56:36 bearing 31.6° Totale hoek: -57.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3546
| |||||||||||||||||||||