CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-05-2023 -- Nick FREMAU -- 608,3 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 29/05/2023
Piloot: FREMAU NICK
Zweefvliegtuig: PH-1080
Toestel type: LS 8 Klasse: 15-METER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4fw
Logger file: 2023-05-29-NAV-4FW-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:47:31
Duurvlucht : 03:43:51
Vrije vlucht : 149.8 km
Fasttrack : 62.8 kmh
Driehoek : 117.1 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.239'N 5°22.105'E
tijd: 11:57:10 UTC
alti: -50 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.581'N 5°25.594'E = 81° 4.1 km van vertrek
tijd: 12:00:50 UTC
alti: 600 m
Landingspunt
pos.: 50°58.245'N 5°22.699'E = 89° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:44:41 UTC
alti: -46 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 03:47:31
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°54.120'N 5°30.621'E @ 12:37:34 UTC, 827 m
punt 1: 51°10.916'N 5°14.318'E @ 13:53:45 UTC, 513 m
punt 2: 51°20.466'N 4°58.077'E @ 14:20:56 UTC, 875 m
punt 3: 51°11.174'N 5°13.253'E @ 14:43:44 UTC, 896 m
punt 4: 51°14.083'N 5°37.065'E @ 15:21:18 UTC, 670 m
Finish: 50°58.255'N 5°21.642'E @ 15:43:54 UTC, 54 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 36.5 km 329° @ 28.8 km/h
been 2: 25.9 km 313° @ 57.2 km/h
been 3: 24.7 km 134° @ 64.9 km/h
been 4: 28.3 km 79° @ 45.1 km/h
been 5: 34.4 km 212° @ 91.4 km/h
Afgelegde afstand: 149.8 km
Duur: 03:06:20
Gemiddelde snelheid: 48.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 12.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km
Starthoogte: 566.0 m
Finishhoogte: 54.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 512 m
Totale score afstand: 149.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°04.446'N 5°17.019'E = 333° 13.0 km van vertrek
tijd: 13:43:44 UTC
alti: 753 m
Finishpunt
pos.: 50°58.400'N 5°21.487'E = 292° 0.8 km van vertrek
tijd: 15:43:44 UTC
alti: 108 m
Grootste afstand in 2 uur: 125.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 62.8 km/h
Hoogteverlies: 645 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 181.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: ULICOTEN 51°27.294'N 4°51.232'E 74.7 km 323°
punt 2: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E 32.8 km 138°
punt 3: WEERT BRUG 51°14.950'N 5°40.950'E 36.1 km 87°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 37.8 km 215°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: FORD GENK @ 13:08:36 UTC, 781 m
punt 1: ULICOTEN niet gerond
afbreekpunt: 51°20.479'N 4°58.101'E @ 14:20:55 UTC, 875 m : 59.7 km 49.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 59.7 km
Duur van de proef: 01:12:19
Gemiddelde snelheid: 49.6 km/h
Start hoogte: 522 m
Hoogte passeren start: 781 m
Hoogte aan break-punt: 875 m
Hoogteverlies over proef: -353 m
Totale score afstand: 59.7 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 40.1 km
Been 1: 32.8 km
Been 2: 44.2 km
Totaal: 117.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:00:50 UTC
einde: 15:44:41 UTC
duur: 03:43:51
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 246 m @ 13:34:59 UTC
hoog punt: 1071 m @ 14:02:42 UTC
hoogtewinst: 825 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:37:31 bearing 89.6°
Tweede punt: 14:20:57 bearing 34.4°
Totale hoek: -55.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3932
| |||||||||||||||||||||