22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef31-05-2023 -- Ivo DE SCHEPPER -- 1415,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Alle EDR waren actief para niet actief
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 31/05/2023 Piloot: IVO DE SCHEPPER Zweefvliegtuig: D-KJNU Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: esn Logger file: 2023-05-31-LXV-ESN-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:28:40 Duurvlucht : 04:24:43 Vrije vlucht : 318.6 km Fasttrack : 95.0 kmh Opgegeven proef: 305.7 km Driehoek : 210.3 km Hoogtewinst : 1133.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 51°18.128'N 13°13.373'E tijd: 10:14:11 UTC alti: 27 m Ontkoppelpunt pos.: 51°19.517'N 13°13.073'E = 352° 2.6 km van vertrek tijd: 10:18:08 UTC alti: 663 m Landingspunt pos.: 51°18.112'N 13°13.798'E = 93° 0.5 km van vertrek tijd: 14:42:51 UTC alti: 51 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 04:28:40 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°18.498'N 13°12.637'E @ 10:49:19 UTC, 1517 m punt 1: 51°30.428'N 13°29.966'E @ 11:22:16 UTC, 1309 m punt 2: 51°59.749'N 14°48.626'E @ 12:44:42 UTC, 1166 m punt 3: 51°34.426'N 14°38.206'E @ 13:17:03 UTC, 1277 m punt 4: 51°41.568'N 13°52.277'E @ 13:55:16 UTC, 1229 m punt 5: 51°46.585'N 13°36.842'E @ 14:16:49 UTC, 1517 m Finish: 51°18.080'N 13°12.311'E @ 14:41:51 UTC, 125 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 29.9 km 42° @ 54.4 km/h been 2: 105.6 km 58° @ 76.9 km/h been 3: 48.5 km 194° @ 89.9 km/h been 4: 54.6 km 284° @ 85.8 km/h been 5: 20.1 km 298° @ 55.8 km/h been 6: 60.0 km 208° @ 143.8 km/h Afgelegde afstand: 318.6 km Duur: 03:52:32 Gemiddelde snelheid: 82.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km Starthoogte: 661.0 m Finishhoogte: 125.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 536 m Totale score afstand: 318.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°56.271'N 14°40.035'E = 54° 122.5 km van vertrek tijd: 12:39:14 UTC alti: 1490 m Finishpunt pos.: 51°20.214'N 13°14.974'E = 26° 4.3 km van vertrek tijd: 14:39:14 UTC alti: 575 m Grootste afstand in 2 uur: 190.0 km Beste snelheid in 2 uur: 95.0 km/h Hoogteverlies: 915 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 308.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 007RODERAU_GLEISDREIECK 51°19.567'N 13°19.300'E punt 1: 520ZYTOWAN 52°00.117'N 14°47.400'E 126.4 km 53° punt 2: 459TSCHERNITZ 51°34.417'N 14°38.217'E 48.8 km 193° punt 3: 469WALDDREHNA 51°46.723'N 13°37.155'E 74.0 km 288° finish: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E 59.5 km 207° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 007RODERAU_GLEISDREIECK @ 10:51:01 UTC, 1388 m punt 1: 520ZYTOWAN @ 12:43:48 UTC, 1173 m : 125.9 km 67.0 km/h punt 2: 459TSCHERNITZ @ 13:17:03 UTC, 1277 m : 47.8 km 86.3 km/h punt 3: 469WALDDREHNA @ 14:16:45 UTC, 1528 m : 73.0 km 73.4 km/h finish: 010CANIZ @ 14:42:17 UTC, 67 m : 59.0 km 138.6 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 305.7 km Duur van de proef: 03:51:16 Gemiddelde snelheid: 79.3 km/h Start hoogte: 661 m Hoogte passeren start: 1388 m Hoogte passeren finish: 67 m Hoogteverlies over proef: 594 m Totale score afstand: 305.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 90.6 km Been 1: 60.8 km Been 2: 58.9 km Totaal: 210.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:18:08 UTC einde: 14:42:51 UTC duur: 04:24:43 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 661 m @ 10:18:10 UTC hoog punt: 1794 m @ 11:37:16 UTC hoogtewinst: 1133 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6356 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||