CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef31-05-2023 -- Niel DEIJGERS -- 1319,5 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 31/05/2023
Piloot: NIEL DEIJGERS
Zweefvliegtuig: OO-ZNB
Toestel type: STD LIBELLE Klasse: CLUB
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2cq
Logger file: 2023-05-31-LXV-2CQ-01.IGC
Motor detectie: ENL + MOP
MOP sensor:
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:34:50
Duurvlucht : 04:31:43
Vrije vlucht : 273.8 km
Fasttrack : 78.1 kmh
Opgegeven proef: 256.3 km
Hoogtewinst : 1177.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.238'N 5°22.103'E
tijd: 11:05:36 UTC
alti: -52 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.116'N 5°24.114'E = 95° 2.4 km van vertrek
tijd: 11:08:43 UTC
alti: 535 m
Landingspunt
pos.: 50°58.238'N 5°22.744'E = 90° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:40:26 UTC
alti: -35 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 04:34:50
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°57.459'N 5°22.412'E @ 11:13:45 UTC, 1077 m
punt 1: 51°02.296'N 5°42.835'E @ 12:03:14 UTC, 1312 m
punt 2: 51°19.345'N 5°51.027'E @ 12:42:01 UTC, 1473 m
punt 3: 51°37.629'N 6°53.386'E @ 14:01:28 UTC, 203 m
punt 4: 51°27.041'N 6°04.891'E @ 14:55:16 UTC, 1016 m
punt 5: 51°02.633'N 5°36.527'E @ 15:29:25 UTC, 917 m
Finish: 50°58.076'N 5°20.975'E @ 15:38:04 UTC, 364 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 25.5 km 69° @ 30.9 km/h
been 2: 33.0 km 17° @ 51.1 km/h
been 3: 79.8 km 64° @ 60.2 km/h
been 4: 59.4 km 251° @ 66.3 km/h
been 5: 56.0 km 216° @ 98.4 km/h
been 6: 20.1 km 245° @ 139.1 km/h
Afgelegde afstand: 273.8 km
Duur: 04:24:19
Gemiddelde snelheid: 62.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.4 km
Starthoogte: 535.0 m
Finishhoogte: 364.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 171 m
Totale score afstand: 273.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°34.708'N 6°38.306'E = 52° 111.5 km van vertrek
tijd: 13:38:59 UTC
alti: 694 m
Finishpunt
pos.: 50°58.276'N 5°23.030'E = 86° 1.1 km van vertrek
tijd: 15:38:59 UTC
alti: -10 m
Grootste afstand in 2 uur: 156.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 78.1 km/h
Hoogteverlies: 704 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 261.3 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E
punt 1: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 17.8 km 72°
punt 2: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 36.2 km 19°
punt 3: DINSLAKEN AERO 51°37.000'N 6°51.790'E 74.3 km 65°
punt 4: HORST NL 51°26.900'N 6°04.200'E 58.1 km 251°
punt 5: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 60.1 km 215°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 14.7 km 254°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: WINTERSLAG @ 11:21:33 UTC, 1057 m
punt 1: DILSEN @ 12:03:14 UTC, 1312 m : 17.3 km 24.9 km/h
punt 2: MEIJEL @ 12:43:44 UTC, 1277 m : 35.2 km 52.1 km/h
punt 3: DINSLAKEN AERO @ 14:04:56 UTC, 313 m : 73.3 km 54.2 km/h
punt 4: HORST NL @ 14:55:47 UTC, 985 m : 57.1 km 67.4 km/h
punt 5: AS @ 15:31:16 UTC, 722 m : 59.1 km 100.0 km/h
finish: HASSELT KIEWIT @ 15:37:38 UTC, 382 m : 14.2 km 133.6 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 256.3 km
Duur van de proef: 04:16:05
Gemiddelde snelheid: 60.0 km/h
Start hoogte: 535 m
Hoogte passeren start: 1057 m
Hoogte passeren finish: 382 m
Hoogteverlies over proef: 153 m
Totale score afstand: 256.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:08:43 UTC
einde: 15:40:26 UTC
duur: 04:31:43
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 199 m @ 14:01:07 UTC
hoog punt: 1376 m @ 15:22:21 UTC
hoogtewinst: 1177 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:42:50 bearing 85.6°
Tweede punt: 14:55:16 bearing 60.6°
Totale hoek: -24.9°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 9553
| |||||||||||||||||||||