CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2023 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 467,4 punten
200 Driehoek: geen gesloten segment gevonden Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 27/05/2023
Piloot: MICHIEL VAN DEN BCRNE
Zweefvliegtuig: D8505
Toestel type: LS 6 Klasse: 15M
Logger type: LX Navigation s/n: gt1
Logger file: 2023-05-27-LXN-GT1-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:54:52
Duurvlucht : 02:50:25
Vrije vlucht : 117.9 km
Fasttrack : 57.3 kmh
Opgegeven proef: 113.3 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.231'N 5°22.092'E
tijd: 11:57:58 UTC
alti: -45 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.305'N 5°24.209'E = 51° 3.2 km van vertrek
tijd: 12:02:25 UTC
alti: 562 m
Landingspunt
pos.: 51°22.564'N 5°47.932'E = 33° 54.2 km van vertrek
tijd: 14:52:50 UTC
alti: -48 m
Afstand take-off tot landing: 54.2
Totale vluchtduur: 02:54:52
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 50°55.630'N 5°27.383'E @ 12:20:17 UTC, 811 m
punt 1: 51°10.687'N 5°41.686'E @ 13:32:16 UTC, 839 m
punt 2: 51°15.521'N 5°57.801'E @ 13:51:17 UTC, 468 m
punt 3: 51°26.582'N 6°15.890'E @ 14:28:01 UTC, 641 m
Finish: 51°22.637'N 5°46.188'E @ 14:50:48 UTC, 173 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 32.5 km 31° @ 27.1 km/h
been 2: 20.8 km 64° @ 65.6 km/h
been 3: 29.4 km 45° @ 48.0 km/h
been 4: 35.2 km 258° @ 92.7 km/h
Afgelegde afstand: 117.9 km
Duur: 02:30:31
Gemiddelde snelheid: 47.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 53.3 km
Starthoogte: 391.0 m
Finishhoogte: 173.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 218 m
Totale score afstand: 117.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°55.200'N 5°31.368'E = 117° 12.2 km van vertrek
tijd: 12:49:39 UTC
alti: 727 m
Finishpunt
pos.: 51°22.229'N 5°47.988'E = 34° 53.8 km van vertrek
tijd: 14:49:39 UTC
alti: 272 m
Grootste afstand in 2 uur: 114.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 57.3 km/h
Hoogteverlies: 455 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 191.1 km GELDIG
vertrek: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GEN 50°55.409'N 5°30.379'E
punt 1: STRAMPRO 51°11.414'N 5°43.176'E 33.2 km 27°
punt 2: STRAELEN 51°26.700'N 6°16.030'E 47.5 km 53°
punt 3: HOOLST 51°09.279'N 5°08.949'E 84.4 km 248°
finish: HASSELT 50°58.199'N 5°22.499'E 25.9 km 142°
landing: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: FORD GEN @ 12:46:26 UTC, 751 m
punt 1: STRAMPRO @ 13:33:13 UTC, 755 m : 32.7 km 42.0 km/h
punt 2: STRAELEN @ 14:28:01 UTC, 641 m : 46.5 km 51.0 km/h
punt 3: HOOLST niet gerond
afbreekpunt: 51°22.607'N 5°46.204'E @ 14:50:50 UTC, 168 m : 34.0 km 89.4 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 113.3 km
Duur van de proef: 02:04:24
Gemiddelde snelheid: 54.6 km/h
Start hoogte: 391 m
Hoogte passeren start: 751 m
Hoogte aan break-punt: 168 m
Hoogteverlies over proef: 223 m
Totale score afstand: 113.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:02:25 UTC
einde: 14:52:50 UTC
duur: 02:50:25
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 215 m @ 13:12:37 UTC
hoog punt: 1002 m @ 13:30:37 UTC
hoogtewinst: 787 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:47:55 bearing 88.4°
Tweede punt: 14:50:40 bearing 58.9°
Totale hoek: -29.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Driehoek: geen gesloten segment gevonden
Rekentijd 1089
| |||||||||||||||||||||