CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2023 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 836,8 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 28/05/2023
Piloot: MICHIEL VAN DEN BCRNE
Zweefvliegtuig: D8505
Toestel type: LS 6 Klasse: 15M
Logger type: LX Navigation s/n: gt1
Logger file: 2023-05-28-LXN-GT1-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:49:42
Duurvlucht : 02:45:55
Vrije vlucht : 209.7 km
Fasttrack : 85.2 kmh
Driehoek : 178.4 km
Hoogtewinst : 1105.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.234'N 5°22.096'E
tijd: 11:35:27 UTC
alti: -11 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.002'N 5°25.518'E = 96° 4.0 km van vertrek
tijd: 11:39:14 UTC
alti: 596 m
Landingspunt
pos.: 50°58.241'N 5°22.520'E = 88° 0.5 km van vertrek
tijd: 14:25:09 UTC
alti: -4 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 02:49:42
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°55.562'N 5°33.025'E @ 12:01:39 UTC, 1382 m
punt 1: 51°22.772'N 4°54.508'E @ 12:49:37 UTC, 943 m
punt 2: 51°10.998'N 5°14.785'E @ 13:19:39 UTC, 1381 m
punt 3: 51°14.129'N 5°36.378'E @ 13:35:47 UTC, 1088 m
punt 4: 51°20.231'N 5°56.315'E @ 13:56:52 UTC, 950 m
punt 5: 51°11.183'N 5°35.786'E @ 14:12:27 UTC, 988 m
Finish: 50°58.342'N 5°21.220'E @ 14:22:48 UTC, 205 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 67.5 km 319° @ 84.5 km/h
been 2: 32.1 km 133° @ 64.2 km/h
been 3: 25.8 km 77° @ 96.0 km/h
been 4: 25.8 km 64° @ 73.4 km/h
been 5: 29.2 km 235° @ 112.4 km/h
been 6: 29.3 km 216° @ 169.6 km/h
Afgelegde afstand: 209.7 km
Duur: 02:21:09
Gemiddelde snelheid: 89.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Starthoogte: 596.0 m
Finishhoogte: 205.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 391 m
Totale score afstand: 209.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°09.723'N 5°13.006'E = 334° 23.8 km van vertrek
tijd: 12:20:48 UTC
alti: 853 m
Finishpunt
pos.: 50°59.701'N 5°24.485'E = 46° 3.9 km van vertrek
tijd: 14:20:49 UTC
alti: 413 m
Grootste afstand in 2 uur: 170.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 85.2 km/h
Hoogteverlies: 440 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 206.4 km GELDIG
vertrek: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GEN 50°55.409'N 5°30.379'E
punt 1: WEELDE 0 51°22.870'N 4°54.250'E 66.1 km 321°
punt 2: LOMMEL T 51°11.569'N 5°19.330'E 35.9 km 126°
punt 3: BERINGE 51°20.350'N 5°56.569'E 46.3 km 69°
punt 4: BOCHOLT 51°10.351'N 5°34.732'E 31.5 km 234°
finish: HASSELT 50°58.199'N 5°22.499'E 26.7 km 212°
landing: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 596 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 55.4 km
Been 1: 71.7 km
Been 2: 51.3 km
Totaal: 178.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:39:14 UTC
einde: 14:25:09 UTC
duur: 02:45:55
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 341 m @ 12:27:39 UTC
hoog punt: 1446 m @ 14:06:37 UTC
hoogtewinst: 1105 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:04:25 bearing 87.6°
Tweede punt: 12:49:35 bearing 28.9°
Totale hoek: -58.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 2940
| |||||||||||||||||||||