CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-05-2023 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 668,5 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 29/05/2023
Piloot: MICHIEL VAN DEN BCRNE
Zweefvliegtuig: D8505
Toestel type: LS 6 Klasse: 15M
Logger type: LX Navigation s/n: gt1
Logger file: 2023-05-29-LXN-GT1-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:17:04
Duurvlucht : 03:13:45
Vrije vlucht : 168.0 km
Fasttrack : 75.6 kmh
Driehoek : 108.1 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.232'N 5°22.100'E
tijd: 11:58:54 UTC
alti: -45 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.659'N 5°26.265'E = 61° 5.5 km van vertrek
tijd: 12:02:13 UTC
alti: 551 m
Landingspunt
pos.: 50°58.223'N 5°22.686'E = 91° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:15:58 UTC
alti: -42 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 03:17:04
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°53.477'N 5°29.238'E @ 12:32:38 UTC, 965 m
punt 1: 51°10.656'N 5°14.345'E @ 13:27:41 UTC, 565 m
punt 2: 51°24.997'N 4°55.661'E @ 14:01:46 UTC, 746 m
punt 3: 51°11.796'N 5°08.976'E @ 14:25:09 UTC, 918 m
punt 4: 51°14.702'N 5°36.842'E @ 14:51:55 UTC, 370 m
Finish: 50°58.212'N 5°21.382'E @ 15:15:06 UTC, 61 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 36.3 km 331° @ 39.6 km/h
been 2: 34.3 km 321° @ 60.4 km/h
been 3: 29.0 km 148° @ 74.3 km/h
been 4: 32.9 km 80° @ 73.7 km/h
been 5: 35.5 km 211° @ 91.9 km/h
Afgelegde afstand: 168.0 km
Duur: 02:42:28
Gemiddelde snelheid: 62.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 12.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km
Starthoogte: 266.0 m
Finishhoogte: 61.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 205 m
Totale score afstand: 168.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°01.761'N 5°22.532'E = 4° 6.6 km van vertrek
tijd: 13:15:17 UTC
alti: 865 m
Finishpunt
pos.: 50°58.197'N 5°21.721'E = 262° 0.4 km van vertrek
tijd: 15:15:18 UTC
alti: 24 m
Grootste afstand in 2 uur: 151.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 75.6 km/h
Hoogteverlies: 841 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 181.4 km GELDIG
vertrek: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GEN 50°55.409'N 5°30.379'E
punt 1: ULICOTEN 51°27.293'N 4°51.232'E 74.7 km 323°
punt 2: DESSEL K 51°14.029'N 5°09.949'E 32.8 km 138°
punt 3: WEERT BR 51°14.949'N 5°40.950'E 36.1 km 87°
finish: HASSELT 50°58.199'N 5°22.499'E 37.8 km 215°
landing: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: FORD GEN @ 13:00:22 UTC, 872 m
punt 1: ULICOTEN niet gerond
afbreekpunt: 51°24.943'N 4°55.585'E @ 14:02:08 UTC, 768 m : 68.0 km 66.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 68.0 km
Duur van de proef: 01:01:46
Gemiddelde snelheid: 66.1 km/h
Start hoogte: 266 m
Hoogte passeren start: 872 m
Hoogte aan break-punt: 768 m
Hoogteverlies over proef: -502 m
Totale score afstand: 68.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 38.3 km
Been 1: 30.3 km
Been 2: 39.5 km
Totaal: 108.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:02:13 UTC
einde: 15:15:58 UTC
duur: 03:13:45
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 266 m @ 12:24:21 UTC
hoog punt: 971 m @ 12:32:32 UTC
hoogtewinst: 705 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:32:36 bearing 90.5°
Tweede punt: 14:02:30 bearing 28.1°
Totale hoek: -62.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3656
| |||||||||||||||||||||