CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef31-05-2023 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 1313,5 punten
303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 31/05/2023
Piloot: MICHIEL VAN DEN BCRNE
Zweefvliegtuig: D8505
Toestel type: LS 6 Klasse: 15M
Logger type: LX Navigation s/n: gt1
Logger file: 2023-05-31-LXN-GT1-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:14:34
Duurvlucht : 05:10:34
Vrije vlucht : 326.1 km
Fasttrack : 91.2 kmh
Driehoek : 157.0 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.230'N 5°22.108'E
tijd: 11:16:13 UTC
alti: -40 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.947'N 5°26.301'E = 75° 5.1 km van vertrek
tijd: 11:20:13 UTC
alti: 557 m
Landingspunt
pos.: 50°58.248'N 5°22.671'E = 87° 0.7 km van vertrek
tijd: 16:30:47 UTC
alti: -19 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 05:14:34
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.465'N 5°24.353'E @ 11:28:07 UTC, 1292 m
punt 1: 51°02.308'N 5°42.838'E @ 12:24:46 UTC, 1123 m
punt 2: 51°25.032'N 5°57.428'E @ 13:22:05 UTC, 893 m
punt 3: 51°34.913'N 6°40.874'E @ 14:10:09 UTC, 884 m
punt 4: 51°56.692'N 6°26.555'E @ 14:49:33 UTC, 794 m
punt 5: 51°38.703'N 6°44.138'E @ 15:20:15 UTC, 764 m
Finish: 50°58.310'N 5°21.563'E @ 16:28:40 UTC, 100 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 22.8 km 72° @ 24.1 km/h
been 2: 45.4 km 22° @ 47.6 km/h
been 3: 53.5 km 70° @ 66.8 km/h
been 4: 43.6 km 338° @ 66.4 km/h
been 5: 39.0 km 149° @ 76.2 km/h
been 6: 121.7 km 232° @ 106.8 km/h
Afgelegde afstand: 326.1 km
Duur: 05:00:33
Gemiddelde snelheid: 65.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Starthoogte: 506.0 m
Finishhoogte: 100.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 406 m
Totale score afstand: 326.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°46.641'N 6°33.143'E = 42° 121.9 km van vertrek
tijd: 14:29:02 UTC
alti: 638 m
Finishpunt
pos.: 50°58.261'N 5°22.839'E = 86° 0.9 km van vertrek
tijd: 16:29:02 UTC
alti: 35 m
Grootste afstand in 2 uur: 182.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 91.2 km/h
Hoogteverlies: 603 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 309.4 km NIET GELDIG
Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WINTERSL 50°59.200'N 5°28.699'E
punt 1: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 17.8 km 72°
punt 2: MEIJEL 51°20.649'N 5°53.179'E 36.2 km 19°
punt 3: DINSLAKE 51°34.720'N 6°41.119'E 61.4 km 64°
punt 4: VARSSEVE 51°56.799'N 6°26.299'E 44.4 km 338°
punt 5: HUNXE 51°38.669'N 6°44.449'E 39.6 km 148°
punt 6: BERINGE 51°20.350'N 5°56.569'E 65.0 km 239°
finish: AS 51°00.326'N 5°34.575'E 45.1 km 215°
landing: HASSELT 50°58.199'N 5°22.499'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 46.5 km
Been 1: 44.0 km
Been 2: 66.5 km
Totaal: 157.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:20:13 UTC
einde: 16:30:47 UTC
duur: 05:10:34
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 267 m @ 12:43:58 UTC
hoog punt: 1263 m @ 16:17:22 UTC
hoogtewinst: 996 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:51:01 bearing 85.9°
Tweede punt: 14:49:33 bearing 48.7°
Totale hoek: -37.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4313
| |||||||||||||||||||||