22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef31-05-2023 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 1313,5 punten
![]() ![]()
303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 31/05/2023 Piloot: MICHIEL VAN DEN BCRNE Zweefvliegtuig: D8505 Toestel type: LS 6 Klasse: 15M Logger type: LX Navigation s/n: gt1 Logger file: 2023-05-31-LXN-GT1-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:14:34 Duurvlucht : 05:10:34 Vrije vlucht : 326.1 km Fasttrack : 91.2 kmh Driehoek : 157.0 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.230'N 5°22.108'E tijd: 11:16:13 UTC alti: -40 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.947'N 5°26.301'E = 75° 5.1 km van vertrek tijd: 11:20:13 UTC alti: 557 m Landingspunt pos.: 50°58.248'N 5°22.671'E = 87° 0.7 km van vertrek tijd: 16:30:47 UTC alti: -19 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 05:14:34 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.465'N 5°24.353'E @ 11:28:07 UTC, 1292 m punt 1: 51°02.308'N 5°42.838'E @ 12:24:46 UTC, 1123 m punt 2: 51°25.032'N 5°57.428'E @ 13:22:05 UTC, 893 m punt 3: 51°34.913'N 6°40.874'E @ 14:10:09 UTC, 884 m punt 4: 51°56.692'N 6°26.555'E @ 14:49:33 UTC, 794 m punt 5: 51°38.703'N 6°44.138'E @ 15:20:15 UTC, 764 m Finish: 50°58.310'N 5°21.563'E @ 16:28:40 UTC, 100 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 22.8 km 72° @ 24.1 km/h been 2: 45.4 km 22° @ 47.6 km/h been 3: 53.5 km 70° @ 66.8 km/h been 4: 43.6 km 338° @ 66.4 km/h been 5: 39.0 km 149° @ 76.2 km/h been 6: 121.7 km 232° @ 106.8 km/h Afgelegde afstand: 326.1 km Duur: 05:00:33 Gemiddelde snelheid: 65.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 506.0 m Finishhoogte: 100.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 406 m Totale score afstand: 326.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°46.641'N 6°33.143'E = 42° 121.9 km van vertrek tijd: 14:29:02 UTC alti: 638 m Finishpunt pos.: 50°58.261'N 5°22.839'E = 86° 0.9 km van vertrek tijd: 16:29:02 UTC alti: 35 m Grootste afstand in 2 uur: 182.4 km Beste snelheid in 2 uur: 91.2 km/h Hoogteverlies: 603 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 309.4 km NIET GELDIG Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E start: WINTERSL 50°59.200'N 5°28.699'E punt 1: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 17.8 km 72° punt 2: MEIJEL 51°20.649'N 5°53.179'E 36.2 km 19° punt 3: DINSLAKE 51°34.720'N 6°41.119'E 61.4 km 64° punt 4: VARSSEVE 51°56.799'N 6°26.299'E 44.4 km 338° punt 5: HUNXE 51°38.669'N 6°44.449'E 39.6 km 148° punt 6: BERINGE 51°20.350'N 5°56.569'E 65.0 km 239° finish: AS 51°00.326'N 5°34.575'E 45.1 km 215° landing: HASSELT 50°58.199'N 5°22.499'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 46.5 km Been 1: 44.0 km Been 2: 66.5 km Totaal: 157.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:20:13 UTC einde: 16:30:47 UTC duur: 05:10:34 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 267 m @ 12:43:58 UTC hoog punt: 1263 m @ 16:17:22 UTC hoogtewinst: 996 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:51:01 bearing 85.9° Tweede punt: 14:49:33 bearing 48.7° Totale hoek: -37.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4313
| |||||||||||||||||||||