CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-06-2023 -- Tom CONINGS -- 802,6 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 02/06/2023
Piloot: TOM CONINGS
Zweefvliegtuig: D-7940
Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2
Logger file: 2023-06-02-LXV-8I2-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:56:04
Duurvlucht : 03:52:57
Vrije vlucht : 191.2 km
Fasttrack : 83.1 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.235'N 5°22.211'E
tijd: 10:50:34 UTC
alti: -44 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.512'N 5°25.381'E = 57° 4.4 km van vertrek
tijd: 10:53:41 UTC
alti: 600 m
Landingspunt
pos.: 50°58.246'N 5°22.677'E = 88° 0.5 km van vertrek
tijd: 14:46:38 UTC
alti: -29 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 03:56:04
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°58.960'N 5°24.532'E @ 10:58:01 UTC, 872 m
punt 1: 51°03.200'N 5°42.718'E @ 12:43:24 UTC, 724 m
punt 2: 51°21.138'N 5°49.200'E @ 13:05:23 UTC, 627 m
punt 3: 51°28.055'N 6°22.626'E @ 13:44:14 UTC, 680 m
punt 4: 51°20.889'N 5°49.296'E @ 14:09:17 UTC, 578 m
Finish: 50°58.256'N 5°21.873'E @ 14:46:01 UTC, 26 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 22.7 km 70° @ 12.9 km/h
been 2: 34.1 km 13° @ 93.1 km/h
been 3: 40.8 km 71° @ 63.1 km/h
been 4: 40.9 km 251° @ 97.9 km/h
been 5: 52.8 km 217° @ 86.2 km/h
Afgelegde afstand: 191.2 km
Duur: 03:48:00
Gemiddelde snelheid: 50.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km
Starthoogte: 600.0 m
Finishhoogte: 26.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 574 m
Totale score afstand: 191.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°00.220'N 5°32.238'E = 72° 12.3 km van vertrek
tijd: 12:35:19 UTC
alti: 954 m
Finishpunt
pos.: 51°01.933'N 5°39.723'E = 71° 21.6 km van vertrek
tijd: 14:35:19 UTC
alti: 615 m
Grootste afstand in 2 uur: 166.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 83.1 km/h
Hoogteverlies: 339 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 197.4 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E
punt 1: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 17.8 km 72°
punt 2: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 36.2 km 19°
punt 3: SEVELEN 51°29.350'N 6°25.650'E 41.0 km 67°
punt 4: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 41.0 km 247°
punt 5: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 36.2 km 199°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.3 km 253°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:53:41 UTC
einde: 14:46:38 UTC
duur: 03:52:57
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 306 m @ 13:10:45 UTC
hoog punt: 879 m @ 14:02:56 UTC
hoogtewinst: 573 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:17:16 bearing 84.6°
Tweede punt: 13:58:31 bearing 61.0°
Totale hoek: -23.6°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8436
| |||||||||||||||||||||