CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Ivo DE SCHEPPER -- 1070,8 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/06/2023
Piloot: IVO DE SCHEPPER
Zweefvliegtuig: D-KJNU
Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: esn
Logger file: 2023-06-03-LXV-ESN-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:58:34
Duurvlucht : 03:54:54
Vrije vlucht : 271.7 km
Fasttrack : 89.0 kmh
Hoogtewinst : 1406.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 51°18.130'N 13°13.396'E
tijd: 09:48:20 UTC
alti: 35 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°20.319'N 13°12.310'E = 343° 4.2 km van vertrek
tijd: 09:52:00 UTC
alti: 676 m
Landingspunt
pos.: 51°18.108'N 13°14.007'E = 93° 0.7 km van vertrek
tijd: 13:46:54 UTC
alti: 52 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 03:58:34
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°19.250'N 13°12.228'E @ 10:38:14 UTC, 1152 m
punt 1: 51°41.715'N 12°44.208'E @ 11:15:22 UTC, 1228 m
punt 2: 51°58.153'N 12°11.940'E @ 11:45:33 UTC, 1560 m
punt 3: 51°56.791'N 12°44.275'E @ 12:10:28 UTC, 1547 m
punt 4: 51°49.741'N 13°31.183'E @ 13:00:35 UTC, 1305 m
punt 5: 51°42.342'N 13°44.260'E @ 13:23:11 UTC, 1592 m
Finish: 51°18.114'N 13°12.494'E @ 13:45:50 UTC, 169 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 52.8 km 322° @ 85.3 km/h
been 2: 48.0 km 310° @ 95.4 km/h
been 3: 37.1 km 94° @ 89.4 km/h
been 4: 55.4 km 103° @ 66.3 km/h
been 5: 20.4 km 132° @ 54.1 km/h
been 6: 58.0 km 219° @ 153.8 km/h
Afgelegde afstand: 271.7 km
Duur: 03:07:36
Gemiddelde snelheid: 86.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Starthoogte: 617.0 m
Finishhoogte: 169.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 448 m
Totale score afstand: 271.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°19.217'N 13°10.667'E = 303° 3.8 km van vertrek
tijd: 10:43:05 UTC
alti: 1550 m
Finishpunt
pos.: 51°51.620'N 13°19.138'E = 6° 62.5 km van vertrek
tijd: 12:43:05 UTC
alti: 1172 m
Grootste afstand in 2 uur: 178.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 89.0 km/h
Hoogteverlies: 378 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 307.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 001LIEBSCHUETZWALD 51°21.533'N 13°09.533'E
punt 1: 265LINDAU 52°02.383'N 12°06.900'E 104.6 km 317°
punt 2: 281LUEBBENAU 51°51.100'N 13°54.567'E 125.1 km 99°
finish: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E 77.2 km 218°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 001LIEBSCHUETZWALD @ 10:47:21 UTC, 1947 m
punt 1: 265LINDAU niet gerond
afbreekpunt: 51°58.414'N 12°12.376'E @ 11:47:16 UTC, 1730 m : 95.0 km 95.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 95.0 km
Duur van de proef: 00:59:55
Gemiddelde snelheid: 95.1 km/h
Start hoogte: 617 m
Hoogte passeren start: 1947 m
Hoogte aan break-punt: 1730 m
Hoogteverlies over proef: -1113 m
Totale score afstand: 95.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:52:00 UTC
einde: 13:46:54 UTC
duur: 03:54:54
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 617 m @ 09:52:52 UTC
hoog punt: 2023 m @ 12:02:40 UTC
hoogtewinst: 1406 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4011
| |||||||||||||||||||||