CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Ferre DE CORDT -- 1391,6 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/06/2023
Piloot: FERRE DE CORDT
Zweefvliegtuig: D-5585
Toestel type: STD LIBELLE Klasse: CLUB
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a1n
Logger file: 2023-06-03-LXV-A1N-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:02:41
Duurvlucht : 05:00:00
Vrije vlucht : 304.6 km
Fasttrack : 79.6 kmh
Opgegeven proef: 302.2 km
Driehoek : 227.0 km
Hoogtewinst : 1542.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.240'N 5°22.296'E
tijd: 10:37:11 UTC
alti: -27 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.046'N 5°24.844'E = 63° 3.3 km van vertrek
tijd: 10:39:52 UTC
alti: 574 m
Landingspunt
pos.: 50°58.212'N 5°22.521'E = 101° 0.3 km van vertrek
tijd: 15:39:52 UTC
alti: -23 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 05:02:41
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°57.938'N 5°20.387'E @ 10:48:42 UTC, 1268 m
punt 1: 51°26.718'N 6°04.059'E @ 12:33:23 UTC, 1112 m
punt 2: 50°45.496'N 6°20.403'E @ 13:45:53 UTC, 1913 m
punt 3: 51°26.754'N 6°04.002'E @ 14:49:53 UTC, 1010 m
punt 4: 51°19.138'N 5°51.060'E @ 15:05:35 UTC, 1263 m
punt 5: 51°05.095'N 5°37.114'E @ 15:22:23 UTC, 538 m
Finish: 50°58.257'N 5°21.834'E @ 15:39:21 UTC, 30 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 73.7 km 43° @ 42.3 km/h
been 2: 78.8 km 166° @ 65.2 km/h
been 3: 78.9 km 346° @ 73.9 km/h
been 4: 20.6 km 227° @ 78.8 km/h
been 5: 30.7 km 212° @ 109.6 km/h
been 6: 21.9 km 235° @ 77.5 km/h
Afgelegde afstand: 304.6 km
Duur: 04:50:39
Gemiddelde snelheid: 62.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km
Starthoogte: 574.0 m
Finishhoogte: 30.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 544 m
Totale score afstand: 304.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°48.482'N 6°17.778'E = 105° 67.5 km van vertrek
tijd: 13:42:06 UTC
alti: 1961 m
Finishpunt
pos.: 50°58.212'N 5°22.521'E = 101° 0.3 km van vertrek
tijd: 15:39:52 UTC
alti: -23 m
Grootste afstand in 2 uur: 159.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 79.6 km/h
Hoogteverlies: 1984 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 306.2 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: HORST NL 51°26.900'N 6°04.200'E 72.0 km 42°
punt 2: WEHEBACH 50°45.570'N 6°20.820'E 79.1 km 166°
punt 3: HORST NL 51°26.900'N 6°04.200'E 79.1 km 346°
punt 4: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E 63.9 km 215°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 12.1 km 266°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT KIEWIT @ 11:15:28 UTC, 1439 m
punt 1: HORST NL @ 12:33:23 UTC, 1112 m : 71.5 km 55.1 km/h
punt 2: WEHEBACH @ 13:45:29 UTC, 1856 m : 78.1 km 65.0 km/h
punt 3: HORST NL @ 14:49:50 UTC, 1010 m : 78.1 km 72.8 km/h
punt 4: AFRIT GENK OOST @ 15:33:28 UTC, 982 m : 62.9 km 86.4 km/h
finish: HASSELT KIEWIT @ 15:38:08 UTC, 26 m : 11.6 km 149.7 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 302.2 km
Duur van de proef: 04:22:40
Gemiddelde snelheid: 69.0 km/h
Start hoogte: 574 m
Hoogte passeren start: 1439 m
Hoogte passeren finish: 26 m
Hoogteverlies over proef: 548 m
Totale score afstand: 302.2 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 74.7 km
Been 1: 78.8 km
Been 2: 73.5 km
Totaal: 227.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:39:52 UTC
einde: 15:39:52 UTC
duur: 05:00:00
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 420 m @ 13:20:09 UTC
hoog punt: 1962 m @ 13:43:06 UTC
hoogtewinst: 1542 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:45:57 bearing 96.3°
Tweede punt: 14:52:12 bearing 60.1°
Totale hoek: -36.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3725
| |||||||||||||||||||||