CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Robbe VAN BRANDT -- 1420,5 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/06/2023
Piloot: ROBBE VAN BRANDT
Zweefvliegtuig: OO-ZPP
Toestel type: ASW 15 Klasse: STANDAARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: hm8
Logger file: 2023-06-03-NAV-HM8-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:19:29
Duurvlucht : 06:16:41
Vrije vlucht : 311.6 km
Fasttrack : 64.2 kmh
Opgegeven proef: 302.2 km
Driehoek : 228.8 km
Hoogtewinst : 1522.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.229'N 5°22.113'E
tijd: 10:33:02 UTC
alti: -30 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.233'N 5°25.546'E = 65° 4.4 km van vertrek
tijd: 10:35:50 UTC
alti: 601 m
Landingspunt
pos.: 50°58.241'N 5°22.695'E = 88° 0.7 km van vertrek
tijd: 16:52:31 UTC
alti: -17 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 06:19:29
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.010'N 5°20.002'E @ 10:50:32 UTC, 1322 m
punt 1: 51°26.834'N 6°04.174'E @ 12:56:42 UTC, 945 m
punt 2: 50°43.912'N 6°17.427'E @ 14:30:59 UTC, 1925 m
punt 3: 50°56.206'N 6°07.974'E @ 14:45:56 UTC, 1002 m
punt 4: 51°08.643'N 6°12.713'E @ 15:18:04 UTC, 1269 m
punt 5: 51°26.804'N 6°03.804'E @ 16:06:39 UTC, 1285 m
Finish: 50°58.234'N 5°21.893'E @ 16:51:06 UTC, 98 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 74.2 km 44° @ 35.3 km/h
been 2: 81.1 km 169° @ 51.6 km/h
been 3: 25.4 km 334° @ 101.7 km/h
been 4: 23.7 km 13° @ 44.3 km/h
been 5: 35.2 km 343° @ 43.5 km/h
been 6: 72.0 km 223° @ 97.2 km/h
Afgelegde afstand: 311.6 km
Duur: 06:00:34
Gemiddelde snelheid: 51.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.3 km
Starthoogte: 551.0 m
Finishhoogte: 98.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 453 m
Totale score afstand: 311.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°57.820'N 6°10.428'E = 90° 56.6 km van vertrek
tijd: 14:53:00 UTC
alti: 1001 m
Finishpunt
pos.: 50°58.241'N 5°22.695'E = 88° 0.7 km van vertrek
tijd: 16:52:31 UTC
alti: -17 m
Grootste afstand in 2 uur: 128.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 64.2 km/h
Hoogteverlies: 1018 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 306.2 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: HORST NL 51°26.900'N 6°04.200'E 72.0 km 42°
punt 2: WEHEBACH 50°45.570'N 6°20.820'E 79.1 km 166°
punt 3: HORST NL 51°26.900'N 6°04.200'E 79.1 km 346°
punt 4: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E 63.9 km 215°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 12.1 km 266°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT KIEWIT @ 10:56:56 UTC, 1245 m
punt 1: HORST NL @ 12:56:54 UTC, 962 m : 71.5 km 35.8 km/h
punt 2: WEHEBACH @ 14:22:24 UTC, 988 m : 78.1 km 54.8 km/h
punt 3: HORST NL @ 16:06:34 UTC, 1285 m : 78.1 km 45.0 km/h
punt 4: AFRIT GENK OOST @ 16:44:17 UTC, 676 m : 62.9 km 100.0 km/h
finish: HASSELT KIEWIT @ 16:50:54 UTC, 172 m : 11.6 km 105.6 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 302.2 km
Duur van de proef: 05:53:58
Gemiddelde snelheid: 51.2 km/h
Start hoogte: 551 m
Hoogte passeren start: 1245 m
Hoogte passeren finish: 172 m
Hoogteverlies over proef: 379 m
Totale score afstand: 302.2 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 73.6 km
Been 1: 79.7 km
Been 2: 75.5 km
Totaal: 228.8 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:35:50 UTC
einde: 16:52:31 UTC
duur: 06:16:41
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 414 m @ 12:26:26 UTC
hoog punt: 1936 m @ 14:31:05 UTC
hoogtewinst: 1522 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 14:30:57 bearing 97.8°
Tweede punt: 16:06:43 bearing 60.5°
Totale hoek: -37.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7077
| |||||||||||||||||||||