CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Joris GERNAEY & MAXIM PAQUAY -- 1562,9 punten
303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/06/2023
Piloot: JORIS GERNAEY
Zweefvliegtuig: PH-1615
Toestel type: NIMBUS 4DT Klasse: OPEN
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ae5
Logger file: 2023-06-03-LXV-AE5-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:29:37
Duurvlucht : 05:25:58
Vrije vlucht : 426.4 km
Fasttrack : 107.0 kmh
Driehoek : 253.9 km
Hoogtewinst : 1524.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.234'N 5°22.154'E
tijd: 10:10:13 UTC
alti: -23 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.684'N 5°24.491'E = 45° 3.8 km van vertrek
tijd: 10:13:52 UTC
alti: 614 m
Landingspunt
pos.: 50°58.250'N 5°22.659'E = 87° 0.6 km van vertrek
tijd: 15:39:50 UTC
alti: -7 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 05:29:37
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°57.578'N 5°22.503'E @ 10:18:52 UTC, 688 m
punt 1: 51°23.628'N 6°09.104'E @ 12:12:37 UTC, 1147 m
punt 2: 50°42.333'N 6°16.249'E @ 12:58:34 UTC, 1747 m
punt 3: 50°15.159'N 5°43.684'E @ 13:28:59 UTC, 1456 m
punt 4: 50°38.984'N 6°14.915'E @ 14:09:55 UTC, 1804 m
punt 5: 51°23.703'N 6°08.980'E @ 14:59:41 UTC, 740 m
Finish: 50°58.242'N 5°21.826'E @ 15:39:04 UTC, 52 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 72.7 km 48° @ 38.3 km/h
been 2: 77.0 km 174° @ 100.6 km/h
been 3: 63.4 km 218° @ 125.1 km/h
been 4: 57.6 km 40° @ 84.4 km/h
been 5: 83.2 km 355° @ 100.3 km/h
been 6: 72.4 km 230° @ 110.4 km/h
Afgelegde afstand: 426.4 km
Duur: 05:20:12
Gemiddelde snelheid: 79.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km
Starthoogte: 518.0 m
Finishhoogte: 52.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 466 m
Totale score afstand: 426.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°01.305'N 6°13.806'E = 84° 60.7 km van vertrek
tijd: 12:38:53 UTC
alti: 1231 m
Finishpunt
pos.: 51°10.088'N 6°11.562'E = 69° 61.8 km van vertrek
tijd: 14:38:53 UTC
alti: 934 m
Grootste afstand in 2 uur: 214.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 107.0 km/h
Hoogteverlies: 297 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 391.8 km NIET GELDIG
Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27°
punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 38.1 km 53°
punt 3: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 70.3 km 173°
punt 4: BARAQUE FRAITURE 50°14.950'N 5°43.950'E 69.9 km 214°
punt 5: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 69.9 km 34°
punt 6: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 70.3 km 353°
finish: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 40.1 km 226°
landing: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 71.2 km
Been 1: 111.6 km
Been 2: 71.1 km
Totaal: 253.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:13:52 UTC
einde: 15:39:50 UTC
duur: 05:25:58
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 518 m @ 10:15:43 UTC
hoog punt: 2042 m @ 14:01:31 UTC
hoogtewinst: 1524 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:28:59 bearing 128.9°
Tweede punt: 14:59:47 bearing 64.0°
Totale hoek: -64.9°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6635
| |||||||||||||||||||||