CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Dries VAN GESTEL -- 1588,7 punten
303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/06/2023
Piloot: DRIES VANGESTEL
Zweefvliegtuig: DKHUY
Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0
Logger file: 2023-06-03-LXV-AW0-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:48:46
Duurvlucht : 05:44:51
Vrije vlucht : 426.0 km
Fasttrack : 111.5 kmh
Driehoek : 258.0 km
Hoogtewinst : 1579.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.237'N 5°22.170'E
tijd: 10:01:18 UTC
alti: -30 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.454'N 5°25.306'E = 58° 4.3 km van vertrek
tijd: 10:05:13 UTC
alti: 578 m
Landingspunt
pos.: 50°58.236'N 5°22.690'E = 90° 0.6 km van vertrek
tijd: 15:50:04 UTC
alti: -17 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 05:48:46
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.181'N 5°22.341'E @ 11:15:32 UTC, 1414 m
punt 1: 51°23.699'N 6°09.138'E @ 12:13:50 UTC, 958 m
punt 2: 50°37.781'N 6°13.752'E @ 13:13:54 UTC, 1840 m
punt 3: 50°15.095'N 5°43.904'E @ 13:35:55 UTC, 1897 m
punt 4: 50°39.008'N 6°15.090'E @ 14:09:29 UTC, 1785 m
punt 5: 51°23.726'N 6°09.250'E @ 15:09:03 UTC, 1278 m
Finish: 50°58.260'N 5°21.799'E @ 15:49:21 UTC, 61 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 72.2 km 49° @ 74.3 km/h
been 2: 85.3 km 176° @ 85.2 km/h
been 3: 54.9 km 220° @ 149.7 km/h
been 4: 57.7 km 40° @ 103.1 km/h
been 5: 83.2 km 355° @ 83.8 km/h
been 6: 72.7 km 230° @ 108.3 km/h
Afgelegde afstand: 426.0 km
Duur: 04:33:49
Gemiddelde snelheid: 93.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km
Starthoogte: 436.0 m
Finishhoogte: 61.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 375 m
Totale score afstand: 426.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°14.324'N 6°07.609'E = 60° 60.9 km van vertrek
tijd: 12:30:33 UTC
alti: 1405 m
Finishpunt
pos.: 51°01.724'N 6°13.170'E = 83° 60.0 km van vertrek
tijd: 14:30:33 UTC
alti: 1142 m
Grootste afstand in 2 uur: 222.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 111.5 km/h
Hoogteverlies: 263 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 391.8 km NIET GELDIG
Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27°
punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 38.1 km 53°
punt 3: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 70.3 km 173°
punt 4: BARAQUE FRAITURE 50°14.950'N 5°43.950'E 69.9 km 214°
punt 5: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 69.9 km 34°
punt 6: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 70.3 km 353°
finish: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 40.1 km 226°
landing: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 72.8 km
Been 1: 113.0 km
Been 2: 72.2 km
Totaal: 258.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:05:13 UTC
einde: 15:50:04 UTC
duur: 05:44:51
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 436 m @ 10:07:33 UTC
hoog punt: 2015 m @ 14:01:06 UTC
hoogtewinst: 1579 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:35:55 bearing 128.9°
Tweede punt: 15:15:13 bearing 62.5°
Totale hoek: -66.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4201
| |||||||||||||||||||||