CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2023 -- Dennis HUYBRECKX -- 1390,8 punten
303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/06/2023
Piloot: DENNIS HUYBRECKX
Zweefvliegtuig: D-KDHX
Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aou
Logger file: 2023-06-03-LXV-AOU-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:29:00
Duurvlucht : 05:24:26
Vrije vlucht : 424.2 km
Fasttrack : 118.1 kmh
Driehoek : 249.2 km
Hoogtewinst : 1434.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.231'N 5°22.167'E
tijd: 10:02:15 UTC
alti: -34 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.009'N 5°25.786'E = 52° 5.4 km van vertrek
tijd: 10:06:49 UTC
alti: 638 m
Landingspunt
pos.: 50°58.247'N 5°22.769'E = 88° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:31:15 UTC
alti: -21 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 05:29:00
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°57.955'N 5°23.353'E @ 10:16:07 UTC, 1059 m
punt 1: 51°23.642'N 6°09.069'E @ 12:10:27 UTC, 995 m
punt 2: 50°50.075'N 6°19.650'E @ 12:42:26 UTC, 724 m
punt 3: 50°15.182'N 5°44.088'E @ 13:23:25 UTC, 1868 m
punt 4: 50°46.339'N 6°16.877'E @ 14:01:18 UTC, 1405 m
punt 5: 51°23.681'N 6°09.084'E @ 14:48:38 UTC, 755 m
Finish: 50°58.233'N 5°21.547'E @ 15:30:17 UTC, 64 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 71.5 km 48° @ 37.5 km/h
been 2: 63.5 km 169° @ 119.0 km/h
been 3: 77.1 km 213° @ 112.9 km/h
been 4: 69.6 km 34° @ 110.2 km/h
been 5: 69.8 km 353° @ 88.5 km/h
been 6: 72.8 km 230° @ 104.8 km/h
Afgelegde afstand: 424.2 km
Duur: 05:14:10
Gemiddelde snelheid: 81.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Starthoogte: 526.0 m
Finishhoogte: 64.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 462 m
Totale score afstand: 424.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°21.756'N 6°06.723'E = 50° 67.8 km van vertrek
tijd: 12:15:18 UTC
alti: 1373 m
Finishpunt
pos.: 51°01.626'N 6°12.833'E = 84° 59.6 km van vertrek
tijd: 14:15:18 UTC
alti: 726 m
Grootste afstand in 2 uur: 236.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 118.1 km/h
Hoogteverlies: 647 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 391.8 km NIET GELDIG
Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27°
punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 38.1 km 53°
punt 3: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 70.3 km 173°
punt 4: BARAQUE FRAITURE 50°14.950'N 5°43.950'E 69.9 km 214°
punt 5: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 69.9 km 34°
punt 6: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 70.3 km 353°
finish: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 40.1 km 226°
landing: AFRIT GENK OOST 50°58.641'N 5°32.851'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 108.9 km
Been 1: 70.5 km
Been 2: 69.8 km
Totaal: 249.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:06:49 UTC
einde: 15:31:15 UTC
duur: 05:24:26
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 523 m @ 12:33:39 UTC
hoog punt: 1957 m @ 13:41:52 UTC
hoogtewinst: 1434 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:23:24 bearing 128.7°
Tweede punt: 14:49:48 bearing 63.6°
Totale hoek: -65.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4201
| |||||||||||||||||||||