CHARRON 2023 Challenge
22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-05-2023 -- Bert Sr. SCHMELZER -- 1072,5 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 27/05/2023
Piloot: BERT SR SCHMELZER
Zweefvliegtuig: D-KTBY
Toestel type: VENTUS 2CXT Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6xq
Logger file: 2023-05-27-LXV-6XQ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:32:17
Duurvlucht : 04:27:33
Vrije vlucht : 234.7 km
Fasttrack : 72.3 kmh
Driehoek : 136.3 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.235'N 5°22.137'E
tijd: 11:39:43 UTC
alti: -57 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.859'N 5°24.603'E = 68° 3.1 km van vertrek
tijd: 11:44:27 UTC
alti: 536 m
Landingspunt
pos.: 50°58.251'N 5°22.726'E = 88° 0.7 km van vertrek
tijd: 16:12:00 UTC
alti: -33 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 04:32:17
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.587'N 5°22.685'E @ 11:56:02 UTC, 932 m
punt 1: 51°02.279'N 5°38.831'E @ 12:55:03 UTC, 722 m
punt 2: 51°17.186'N 5°56.566'E @ 13:37:19 UTC, 717 m
punt 3: 51°33.871'N 6°29.224'E @ 14:22:43 UTC, 763 m
punt 4: 51°22.893'N 6°09.079'E @ 14:49:51 UTC, 691 m
punt 5: 51°09.612'N 5°09.198'E @ 15:56:02 UTC, 839 m
Finish: 50°58.251'N 5°22.726'E @ 16:12:00 UTC, -33 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 20.1 km 70° @ 20.4 km/h
been 2: 34.5 km 37° @ 49.0 km/h
been 3: 48.9 km 50° @ 64.6 km/h
been 4: 31.0 km 229° @ 68.5 km/h
been 5: 73.9 km 251° @ 67.0 km/h
been 6: 26.3 km 143° @ 99.0 km/h
Afgelegde afstand: 234.7 km
Duur: 04:15:58
Gemiddelde snelheid: 55.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Starthoogte: 493.0 m
Finishhoogte: -33.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 526 m
Totale score afstand: 234.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°14.450'N 5°52.980'E = 50° 46.9 km van vertrek
tijd: 13:34:24 UTC
alti: 952 m
Finishpunt
pos.: 51°13.375'N 5°21.495'E = 358° 28.1 km van vertrek
tijd: 15:34:25 UTC
alti: 910 m
Grootste afstand in 2 uur: 144.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 72.3 km/h
Hoogteverlies: 42 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 230.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: ALPEN 51°33.900'N 6°29.400'E 99.1 km 43°
punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 29.8 km 231°
punt 3: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 75.2 km 249°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.9 km 142°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 536 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 38.2 km
Been 1: 60.0 km
Been 2: 38.2 km
Totaal: 136.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:44:27 UTC
einde: 16:12:00 UTC
duur: 04:27:33
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 382 m @ 13:19:27 UTC
hoog punt: 1101 m @ 15:09:03 UTC
hoogtewinst: 719 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:17:13 bearing 86.3°
Tweede punt: 15:54:41 bearing 57.1°
Totale hoek: -29.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3269
| |||||||||||||||||||||