CHARRON.beta: Hall of fame - B VV - B VVall - B OP - Charronde - Speed.Charron - Δ.Charron - Verste buitenlanding
BERICHT VAN DE JURY

22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

04-06-2023 -- Wim DE CROOCK -- 306,2 punten

Database gegevens:

Datum: 04-06-2023 Type proef: VV
Toestel: LS 4 Immatriculatie: D-1639
Handicapfactor: 104 Klasse: Standaard
Piloot: Wim DE CROOCK Club: KACK
Afstand: 79.6 km Score: 306,2 pt
Vertrekpunt: EBKH Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Dutch mil 132.350 - D-1639 transponder equipped

Blog/fotos:
Igc-file: 2023-06-04-NAV-D5E-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Soaringlab:Proef openen in Soaringlab
Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 04-06-2023
Weerkaart: Weerkaart van 04-06-2023



IGC File gegevens:

300 Geen declaratie van opgegeven proef

Scoring versie: 20.02

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   04/06/2023
Piloot:         WIM DE CROOCK
Zweefvliegtuig: D-1639
Toestel type:   LS 4A    Klasse: NKN
Logger type:    Naviter d.o.o.  s/n: d5e
Logger file:    2023-06-04-NAV-D5E-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

SAMENVATTING
Vluchttijd     : 03:31:48
Duurvlucht     : 03:29:05
Vrije vlucht   :   79.6 km
Fasttrack      :   46.6 kmh
Hoogtewinst    : 1480.0 m

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBKH  Keiheuvel        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 51°10.725'N   5°12.866'E
    tijd: 11:52:22 UTC
    alti: -34 m
Ontkoppelpunt
    pos.: 51°11.491'N   5°16.185'E =  70° 4.1 km van vertrek
    tijd: 11:55:05 UTC
    alti: 487 m
Landingspunt 
    pos.: 51°10.798'N   5°13.038'E =  56° 0.2 km van vertrek
    tijd: 15:24:10 UTC
    alti: -26 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 03:31:48
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4
    Start :  51°11.139'N   5°16.684'E  @ 12:09:01 UTC,  1058 m
    punt 1:  51°24.653'N   4°57.407'E  @ 14:15:30 UTC,   941 m
    punt 2:  51°12.705'N   5°05.793'E  @ 14:43:45 UTC,  1276 m
    Finish:  51°02.589'N   5°15.301'E  @ 15:05:17 UTC,  1371 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   33.6 km 318° @  15.9 km/h
    been 2:   24.2 km 156° @  51.4 km/h
    been 3:   21.8 km 149° @  60.7 km/h
Afgelegde afstand:                   79.6 km
Duur:                                02:56:16
Gemiddelde snelheid:                 27.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 15.4 km
Starthoogte:                         399.0 m
Finishhoogte:                        1371.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          -972 m
Totale score afstand:                79.6 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    51°11.863'N   5°15.616'E =  57° 3.8 km van vertrek
    tijd:    13:32:13 UTC
    alti:    622 m
Finishpunt
    pos.:    51°10.798'N   5°13.038'E =  56° 0.2 km van vertrek
    tijd:    15:24:10 UTC
    alti:    -26 m
Grootste afstand in 2 uur: 93.2 km
Beste snelheid in 2 uur:    46.6 km/h
Hoogteverlies:             648 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Geen proef opgegeven

DRIEHOEK ANALYSE
Been 0:   17.1 km
Been 1:   26.8 km
Been 2:   17.1 km
Totaal:   60.9 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 11:55:05 UTC
    einde: 15:24:10 UTC
    duur:  03:29:05

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     368 m @ 12:36:48 UTC
    hoog punt:    1848 m @ 14:59:03 UTC
    hoogtewinst:  1480 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 14:21:50  bearing 29.4°
    Tweede punt: 15:05:19  bearing 73.4°
    Totale hoek: 44.0°

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3997

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2023 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs